Vierailija

isästä kuulunutkaan mitään. Nyt kuukausia myöhemmin ilmoitti tekstarilla haluavansa tavata lasta enemmän. En ole koskaan estänyt tapaamisia, päinvastoin jopa kuskannut lasta isälleen. Isällä ja lapsella on etäiset välit, eivät ole koskaan asuneet yhdessä, koska mies raskauden aikan jätti. Miten selittää 5v lapselle tällaista käytöstä? Ja miten suhtautua isään?

Kommentit (9)

Oisko sitten jotain parempia ehdotuksia asiaan? Saman asian kanssa on painittu 5 vuotta ja kyllä tuo on ollut AINOA konsti meillä, joka vähän on tuonut rotia hommaan. Jos sopimus ei pidä aikoihin niin sittne uutta aikaa sossuun ja taas pelittää jonkun aikaa. Tokikaan kukaan ei voi pakottaa isää tapaamisiin (ihmeellistä muuten, että sopparin jälkeen lapsi on pakotettu tapaamaan isäänsä sovittuina aikoina!), mutta se, että virkamies on " sotkettu" asiaan tuo isällekin lisäpaineita toteuttaa lupauksensa.

T:2

Olen tehnyt niin etten lapsille puhu isän mahdollisesta näkemisestä ennen kuin se ovella seisoo. En halua pettää lapsia mulkku-isukin takia... Lapset kuitenkin tahtoisivat isäänsä tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

TUollaisesta isästä ei tiedä, milloin saa päähänsä viedä lapsen sen siliän tien. Aluksi ehdottomasti valvotut tapaamiset.

Ja ap, säästä ne tekstiviestit, niissä näkyy, minä päivänä ne on lähetetty. Voit näin todistaa, että mies ilmoittaa tulevansa, muttei sitten tulekaan.

ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ ANNA LAPSEN MENNÄ ISÄN LUOKSE TOISELLE PAIKKAKUNNALLE. Voi olla viimeinen kerta, kun näet lapsen.

Jos tapaamiset ei hoidu kuten paperille on kirjattu, et juurikaan voi tehdä mitään.... Ehkä ottaa yhteyttä sossuun uudelleen ja he laittavat kirjettä isälle. Lapselle ie kannata kertoa ikinä etukäteen isän lupauksia. Mielummin niin, että isä tulee sitten yllärinä, jos on tullakseen.

JOS siellä on viisas ihminen niin he osaa neuvoa ja tukea sinua. Itse en ollut niin onnellinen vaan itse oln joutunut melkoisessa etäisän sukulaistenkin paineessa tekemään vaikka mitä myönnytyksiä.

Totuus on, että et voi pakottaa tapaamaan, mutta lapselle EI saa antaa katteettomia lupauksia! Lasta täytyy suojella turvattomuudelta!

Itse eteksin monen asian toisin nyt jälkeenpäin.

ja se vielä, että tuommoinen tilanne vaatii lähes yli-ihmisenä olemista siltä toiselta kun toinen vanhempi on tuollainen lusmu ja pelkkiä pettymyksiä täynnä! voimia pidä huoli itsestäsi ja kysy ammattilaisten apua!

Suomeen lakia, että jos etävanhempi ei pidä sovituista tapaamisista kiinni, ne järjestetään valvotusti? Ja jos ei pidä niistäkään kiinni, etävanhemman tapaamisoikeudet evätään kokonaan? On outoa että etävanhempi saa harjoittaa henkistä väkivaltaa lapsia kohtaan temppuilemalla tapaamisten kanssa.

Lähivanhemman on pakko pitää tapaamisista kiinni mutta etävanhempi se vaan saa tehdä mitä tykkää, lapsista ja heidän tunteista viis?

terv. lain porsaanreikää ihmetellyt

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat