Seuraa 

Heip. Takana on lääkkeellinen PAS, josta negaa. Vuoto alkoi heti, kun lopetin luget. Noista menkoista on nyt menossa kp 44! Mulla on yleensäkin aika pitkä kiero, mutta on tässä jo 10 päivää liikaa...

Eikä vieläkään ole yhtään sellainen olo, että menkat olisi lähellä.

Eikä kyllä ole raskausoireitakaan :(. Ainoastaan palelu ja pirunmoinen väsymys, joka voi johtua myös siitepölyallergiasta... Ei rintojen arkuutta yhtään tai turvotusta.

Tähän saakka olen ovuloinut joka kierrossa (ainakin tikuttamissani). PASissa jarrutettiin sumuilla, joten pelottaa että nyt on ihan hiljaista... Mutta eikö ilman ovistakin pitäisi tulla menkat??

Mulla oli ovistikut nytkin käytössä, mutta ne loppui sopivasti silloin kun viivat olivat ihan tai melkein yhtä tummat. Tulloin oli ovislimojakin.

Plaah.

Vaikea pitää ajatuksia kurissa, mutta en oikein usko luomuplussaan tässä rankan hoidon (jota edelsi keskiraskauden keskenmeno) jälkeen heti.

Meillä vika miehen spermassa, mutta ei taida mullakaan kaikki ihan kohdallaan olla :(.

Mitäs sitten jos menkkoja ei tule? Mistä se johtuisi? Aloitetaanko ne lääkkeillä?

Yritän uskaltautua testaamaan vkonloppuna, vaikka olin päättänyt että koskaan en enää niitä tyhjiä viivoja tuijottele.

Tsemppiä siskot!

Itse yritän olla hoitotauolla elokuuhun.

Kommentit (3)

tyylipuhdas nega!

Tänään kp 46 ja jatkan tätä p-kaa rämpimistä. Eli taitaa oma hormonitoiminta olla ihan sekaisin. Sehän tästä vielä puuttui.

Ai joo riideltiin miehen kanssa oikein kunnolla eilen, kun mä olen kuulemma aina vain väsynyt ja kärttyinen enkä nää missään mitään hyvää jne. Enpä viitti toistaa tässä kaikkea lokaa.

Ja keskenmenon jälkeen mun mielestä meillä meni miehen kanssa paremmin kuin koskaan, noh ei ole siitä uudelleenrakastumisestakaan mitään jäljellä.

Hohhoijaa. Tämä kärttyinen akka tässä oottelee kuukautisia. Työt painaa niin etten ole ennättänyt edes lääkäriä tilata. huokaus.

Sori valitus. Toivottavasti tämä on menkkakärttyisyyttä ;).

AURINKOA!

Voi kun toivoisin sinulle sitä, että kyse olisi luomuplussasta! Testaa ihmeessä, sillä voivathan palelu ja väsymys olla myös raskausoireita. Ja testaamisen jälkeen tietää ainakin varmasti.

Lähetän täältä kovasti plussasäteitä sinulle ystäväni!

terveisin, sk-78

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Testaa nyt ihmeessä, jännittävää! :) Jos jo 10 päivää on myöhässä, niin eiköhän tuo jo näy testissäkin. Onnea! Kyllä niitä luomuplussia on nähty mitä erikoisemmissa tapauksissa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat