Vierailija

Juupa juu!

Kuulin tänään et juuri 18v täyttänyt serkkuni ja hänen hieman vanhempi tyttöystävänsä saavat vauvan. serkkuni valmistuu amiksesta piakkoin ja lähtee armeijaan. Tyttö on työtön.

Ovat seurustelleet muutaman kuukauden, muuttivat samantien yhteen. Serkulleni tämä on eka seurustelusuhde.

Ja nyt tulee vauva!!! Herranjumala sanon mä! Mutta kuulema kun serkkuni lähtee inttiin niin on niin heikko toimeentulo sit tytöllä, aattelivat sit fiksusti et vauvan myötä on paremmat etuudet jne...Hoh hoijaa!!!!

Lapset leikkii taas kotista liian aikaisin ja väärillä motiiveilla...Säälittää jo se vauva valmiiksi..

Kommentit (6)

No minä täytän kesällä 21 j amieheni 19 ja meillä on vuoden ikäinen tyttö. Ollaan kyylä seurusteltu vähän pidempäänkin kuin pari kuukautta. Elimme toissa vuoden pelkästään minun opintotuella (n.400e/kk), kun mieheni ei vanhempien " hyvien" tulojen takia saanut ollenkaan opintotukea. Ja kas kummaa, nyt kun meillä on lapsi, mieheni saakin opintotulea, vaikka vanhemmillansa on samat tulot edelleen. Ei kyllä tehty lasta näiden tukien vuoksi, se oli kyllä iso plussa tässä lapsenteossa, mutta mielestäni yhteiskunta jossain määrin kannustaa tekemään lapsia varhaisessa vaiheessa juuri tämmöisellä systeemillä. Samoin 15-vuotiaat tekevät lapsia, että pääsisivät muuttamaan kotoota pois, tiedän erään tämmöisenkin tapauksen, niin ikävää kuin se onkin...

et sinä tiedä heidän motiiveistaan mitään! Kukaan ei tee lapsia vuoden tukien vuoksi, varsinkaan niin pienien kuin intissä on. Mutta jos lapsi joka tapauksessa on tuloillaan, niin samahan se on, mitä uteliaille sukulaisille selittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..niin kyllä tämä selitys on tullut ihan tämän pariskunnan suusta.

todellakaan tämä asia ei mulle tai muillekaan kuulu, mutta ihmettelen vaan suuresti kuinka näin lapsellisesti voi ajatella!!!!

ja vahingosta en tiedä, saattaahan se niinkin olla. Tietenkin toivon että kun se vauva nyt on tulollaan, et kaikki sujuu hyvin ja hoitavat vauvansa hyvin.

niin ja noista etuuksista vielä, et elämä jatkuu armeijan jälkeenkin. Ajattelevat jo sen jälkeistäkin aikaa ja niitä tukia joita kai saavat...

ap siis vastasi...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat