Seuraa 

Voiko se taas olla mahdollista että minulla olisi ollut ovis kp7, siis siitä lähtien kun oireet alkoi?? kun minä en tosissaan oli ovulaatioitani koskaan seurannut.. ja voiko se mitenkään olla mahdollista että olen tullut silloin raskaaksi ja nyt kun oireeni ei vaan lopu niin oireilisin mahdollista raskautta?? auttakaa tyhmää!

Kommentit (4)

ajatusta nopeampi sormi iski itsensä peliin.

Kaikkihan on tietysti mahdollista, kuinka kauan kiertosi yleensä kestää jos kiertosi on kovin lyhyt ovulaatio on mahdollista jo kp 7.

Missä vaiheessa kiertoa olet nyt menossa.

toivotaan parasta

koska seksi kerrat oln ylös itselleni ottanut niin jos nyt raskaana ollaan(minkä itse jo melkein varmaksi sanoisin) osaan sanoa että hedelmöitys on tapahtunut 10,11,17,22,23 huhtikuuta.. kun oviksesta ei ole mitään tietoa milloin se sit olis tapahtunut.. Jossain oli se laskuri niin sen mukaan ovulaatio on ollut 10 huhtikuuta..mutta luulis sit jo plussaa testeihin tulevan jos se pitäis paikkaansa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli siinä kuussa kun tulin raskaaksi mulla oli ovulaatio kietopäivällä 7. Mulla oli juuri silloin kierto tosi sekaisin,mutta oviksen bonggasin kuitenkin. Mä olen aina huomannut,että milloin kuukaudesta on ovulaatio. Joten se on hyvinkin mahdollista!

Ja mulla tuli kans kaikenlaisia raskausoireita ennen kuin plussan tein. Eli ihan ekaks mulla alkoi kuvottaa työkaverin hiushoitoaineen tuoksu. Seuraavaksi alkoi etomaan kahvi. Siitä melkein epäilin jo varmasti olevani raskaana. Plussan tein kuitenkin aika myöhään kiertopäivällä 31 ja normaali kieto oli 27pvä.

Pidetään peikkuja,että sieläkin olis plussa!

Lilli81 35+6

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat