Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

taidan kattoa vähän telkkaa ja valvoa kanssa yhden 24h... kyllä sitä on joskus kokeiltu.

voi kun olis kristallipallo josta näkis että kaikki menee ihan hyvin!

Hyvää yötä! Kiitos kun vastailit näin auringon noustessa!

lähdin viemään lasta ensiapuun tuossa puoli yhden jälkeen ja lapsi kiikutettiin suoraan leikkaussaliin ja leikattiin. Tulin itse juuri kotiin eikä oikein nukuta.

Johan tässä on kohta oltu hereillä 24 tuntia niin mikä ettei vielä valvoessa.

ite valvon kun 3kk vauvalla on nenä tukossa ja henkitys tuhisee niin etten saa unta. Huomenna 3kk rokotus ja äitä pelottaa niin että jalat alta.

pelottaa vaan nuo rokotukset kun olen lukenut pääni puhki netistä kaikkea mitä voi sattua... eikä yhtään helpota että kaikki muut ovat rokottaneet lapsensa...

että pelkään kuollakseni että sille sattuu jotain pahaa :) ymmärät varmaan! Sydän syrjälläänhän noiden kanssa saa olla. Jotenkin oman elämän kanssa on vaan oppinut siihen että jos sanotaan että joku asia on erittäin harvinainen niin mulle se tapahtuu ja nyt kun puhutaan rokotteiden harvinaisista "sivuvaikutuksista" niin pelottaa järkyttävästi.

joo olen ekan lapsen hysteerinen äippä :) mutta kukapa ei joskus olisi

että sitä vaan ajattelee ettei nyt omalle kohdalle satu.

Mulla on monta mukulaa ja vuoden alussa oli yksi lapsi sairas, sairas niin että, en ikinä osannut kuvitella sattuvan omalle kohdalle.

=) Et ole koskaan liian huolissasi omasta lapsesta. Se on niin suurta rakkautta vaan =) T: leikatun lapsen äitee

Kellon laitoin soimaan 8.00, pitää soittaa mummolaan ottaisivatko hoitoon kolme muksua että pääsee katsomaan toipilasta=)

Öitä sinulle, yritä sinäkin edes vähän torkkua.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat