Seuraa 

Ensimmäistä lasta tässä kovasti odotetaan ja hankintoja ollaan tehty hiljalleen. Erityisenä mietinnän kohteena on tuo vauvan nukkumispaikka, mies haluaisi nimittäin tehdä itse kehdon ja mielestäni se on kaunis ajatus, mutta pähkäilen sen käytännöllisyyttä.

Onko täällä kellään ollut perinteinen kehto käytössä? Kokemuksia?

Itse mietin lähinnä sen mataluutta selkäkipujen kannalta eli kun nostelee vauvaa niin matalalta. Lisäksi meillä on myös koira, joka sitten yltäisi sinne nuuhkimaan...

Saneline 28+1

Kommentit (3)

Meillä oli myös esikoisella suvun vanha perinteinen kehto. Ihan hyvä kokemus se oli. Ihan aluksi mataluus tuotti hankaluuksia, kun tikkien vuoksi kumartuminen oli tuskaa, mutta varsinaisia selkäkipuja ei ollut. Vauva nukkui kehdossa 5-6kk ikään, koska kehto oli melko tilava. Nyt odotetaan toista ja ikäeroksi 1v5kk ja mietin että ehkä parempi ostaa pinnasänky. Mutta siis kyllä esikoisella tykkäsin kehdosta, vaikkei sitä keinuteltu juurikaan, niin oli tosi ihana muuten!

esikoisella kehto käytössä ja tykkäsin paljon. Mun mielestä se mataluus oli vaan plussaa. Sisko taas ei tykännyt, mutta se johtui siitä, että se kumartelu haittasi leikkaus haavaa. Nyt on meille toinen tulossa ja ikäeroa tulisi reilu neljä vuotta. Mietittiin, että taitaa olla paupa liian matala joten varmaan laitetaan tulokas pinnikseen, eipähän sitten pääse isoveli huomaamatta nostelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja mulle selkävaivaisellekaan ei tullut siitä mitään kauheita kipuja, tein itse yläasteella siskon vauvalle kehdon mutta sitten yläasteen lopussa sain tietää itse olevani raskaana niin tulikin omaan käyttöön:)ihana se oli ja meillä poika ei suostunu nukkua laatikossa lainkaan, kai se keinutus jotenki helpotti koliikkia, yöt sujui rauhallisesti ja poika nukahti nopeesti takasin syötön jälkeen kun rauhassa keinutteli.. joten suosittelen kyllä, meillä kehto on tallella ja tulee käyttöön taas marraskuussa:)

simppu rv 24+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat