Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kärsin jälleen suunnattomasta kevätväsymyksestä/-masennuksesta..

Tiedän tämän menevän kesän tullessa ohi, mutta olo on tällä erää niin kamala että mietin että olisiko hyviä vinkkejä esim. homeopatian avulla tästä suosta nousemiselle.

Kommentit (3)

Hei!

Mä olen käyttänyt Hypericum perforatumia D-12, noh lähinnä alakuloisuuden ja kiristyneen pinnan vuoksi..olen ottanut valmistetta silloin tällöin, aluksi päivittäin...n. 3 pilleriä/päivä. Mieliala on kyllä kohentunut.

Mä olen ottanut hypericumia viisaudenhampaan poistoon ja hyvin toimi.

Jokaiselle annetaan yksilöllistä hoitoa, etsi siis itsellesi sopiva terapeutti ja varmistu vielä, että hän on pätevä, eikä mikään kirjekurssin käynyt.

homeopaatit . org tässä apuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse sain apua alkuraskauden " masennukseen" =päivien raskauteen....

Mutta täytyy käydä homeopaatilla joka tekee haastattelun ja määrää sen perusteella aineen. Edes itse on vaikea määritellä mikä aine sopii itselle jos on kyse henkisistä asioista, puhumattakaan, että sitä pystyisi joku täällä kertomaan.

Koita löytää läheltä joku MUKAVA homeopaatti josta itse pidät henkilönä niin silloin on helpompi kertoa yksityiskohtaisesti haastattelun aikan kaikki asiat joita hän kysyy ja jotka sinun mielestäsi liittyvät asiaan.

Noihin henkisiin vaivoihin ei ole nimittäin niin helppo löytää sitä ainetta kuin haavaan sormessa, vaikka jokaiselle se oma aine onkin olemassa.

Eli vaikka sinulla ja ystävättärelläsi olisi täysin samat oireet niin silti " lääkitys" on täysin eri.

Jos et ole ennen käynyt homeopaatilla etkä tunne ketään homeopaattia niin huhuile vaikka täällä palstoilla että tietääkö kukaan sieltä homeopaattia jossa asut.....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat