Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vielä hetki sitten olin varsinainen kotiäidin perikuva. Viuhdoin menemään verkkareissa ja ties missä paidassa, tukka sekaisin ja naamassa ei häiventäkään meikistä. Sain kuulla koko ajan, että en pidä itsestäni huolta ja pitäisihän minun näytää vähän paremmalta kun olen nuorikin vasta 23v.

Kun sitten tein muutoksen elämässäni, kävin parturissa ja näin tuli upouusi tukka, värikin vaihtui kokonaan. Kipaisin vaatekauppaan ja ostin muutamat uudet vaatteet. Kaivoin meikit kaapin perältä ja jopa niitä käytän...

Nyt sitten kuulen siitä, etten mä voi näyttää miltään lähes tulkoon teiniltä kun olenhan mä kuitenkin äiti kahdelle lapselle ja aviovaimokin.

Kommentit (4)

Leikkuutitko nuorisomallin hiuksiisi, ja meikkaatko liian vahvasti kuten 15v. tytöt yleensä? Ja ostitko teinivaatteita?

Itsestään saa ja pitää huolta pitää, mutta tyylikkäästi!

Kun sain esikon jäi meikki, jäi hiustenlaitto. yleensä vaan tukka ponnarille ja menoksi. joskus sipasu puuteria.

Sitten tuli mammakavereita joiden kanssa kahvia ja pullaa ja peppu levisi.. kiloja tuli lähes 10 raskauskilojen päälle.

No sain kuulla ystäviltä, äidiltä,anopilta kuinka voisin tehdä jotain itseni hyväksi.

No aloin laihduttaa ja PAm tulin raskaaksi joten laiharit mutta mässäily myös.

Nyt kuopus 10kk ja olen laihduttanut kaikenkaikkiaan 25kg, olen nyt samoissa mitoissa kuin ennen lapsia.

Käyn 3kuukauden välein kampaajalla ja meikkaakin kun lähden ulos.

Uusia vaatteita jouduin ostamaan kun vaatetkoko pieneni aika reippaasti.

Nyt anoppi ja äitini valittaa että miksi olet noin laiha, etkö syö, miksi pitää sitä naamaa pakkeloida jopa puistoon, pitääkö tosiaan käydä lenkillä joka toinen päivä...

valivalivali..

anna ihmisten valittaa, koskaan et voi heitä miellyttää, et ainakaan kaikkia samaan aikaan.

T. 25v kohtalo toveri

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kivoja tyköistuvia paitoja... ja meikkinä on vain hyvin hento silmämeikki ja hiuksistakaan ei lähtenyt kun murto-osa pois leikkuutin nämä sitten vähän ns. rikottuun malliin... Mutta erös ihminen sanoikin, että kun olen niin pieni ja hoikka ja nyt kun näytän itseni jätesäkin alta niin se voi vaikuttaa siihen, että olen nyt sitten teini...

minua niin otti päähän, kun odotin junioriamme ja kieltämättä painoa tuli hurjasti, kun kuulin ihmisiltä " kiva nähdä sutkin pulskana joskus" ja " voi, nyt enää ikinä ole se hoikka ja sirppana ihminen, vaan tuollainen pyöreä" ja pyh vaan niille... Kun juniori vuoden olin minä vanhoissa mitoissani...

-ap-

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat