Vierailija

Kävin äsken kakilla ja koko pönttö oli kuin teurastuksen jäljiltä! Pitääkö mennä lääkäriin vai mitä, APUA!!!

Minulla on pukamia, johtuuko tämä niistä?

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tai näin luulen, ja nyt sitten kannattaa seurata vuotaako usein ja kuinka paljon. Anemian vaara on sitten suuri jos vuotoa esiintyy usein. Olen itse hoitanut erästä ihmistä jolla oli vuotavat pukamat, ja tähän piti käyttää laktuloosi valmisteita ettei ole ikinä kovalla ettei vuoto ala. Vuotoa piti tyrehdyttää kylmägeelillä ja seurata hemoglobiinia ja koko ajan meni rautalääkitys anemiaan.

Tokikaan en tiedä tilanteesi vakavuutta ym. mutta ajattelin tuon tarinan kertoa...

En tiedä mihin syömäni ruoka häviää, koska ainakaan se ei tule enää ulos! ehkä se haihtuu elimistössäni? Taisin käydä viimeksi lähes viikko sitten isommalla asialla ja sitten tänään! ap

Pelästyin kamalasti kirkasta verta, luulin ensin että lapseni on kuollut ja valahtaa kohta ulos velttona ja kuolleena :(

Kiitos lohduttavista sanoista, riittää siis ilmeisesti että pitää masun löysempänä?

ap

Itse olen 23v mies ja nyt on vuotanut tunnin pepusta verta. Ensin luulin, että kyse on peräpukamista ja niitäkin on, mutta katselin peilin avulla ja entisen pukaman kohdalla on sellainen repeämä, joka vuosi pikkuisen, mutta nyt alkoi vuotaa aika runsaasti. Menen huomenna apteekkiin hakemaan peräpukamavoidetta, kun en kehtaa sairaalaankaan mennä. Sen takia, että jollain voisi olla hieman toisenlainen käsitys siitä, mistä tuollainen repeämä tuonna voisi syntyä... Hävettää ihan perkeleesti ja yhdistettynä vielä pelkoon, että miten jatkossa. Sanotaan nyt näin, ettei ole kiva tunne.

Myös tulehduksellinen suolistosairaus, kuten Crohnin Tauti, alkaa verenvuodolla peräsuolesta, kuten miulla. Jos on ollu vatsa sekaisin ja ripulointia useasti, niin äkkiä lääkäriin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat