Vierailija

chilipippuri ja valkopippuri. Mitä näistä tulisi olla mieltä? Kysyn kyllä kun hän tulee koulusta, mutta liittyykö nää jotenkin johonkin?

Sivut

Kommentit (56)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse päätin, etten pengo oman tyttäreni laatikoita tms, ellei ole syytä epäillä häntä jostain kielletystä. (huumeet, alkoholi, tupakka) Jos näistä ei ole kyse, kunnioitan lapseni yksityisyyttä.

Vierailija:

Lainaus:

Mun äiti kans möyri mun laatikoilla ja luki mm. ystävieltäni tulleet kirjeet. En nyt voi sanoa että vihaisin äitiäni helvetisti ...mutta vaikka me toimeen tullaankin, en varmaan ihan kybällä koskaan enää luota häneen. Ja musta se on tosi surullista ettei OMAAN ÄITIINSÄ voi luottaa, haluaisin kyllä.

Eipä ole poliiseja oven takana näkynyt.

Mutta vaikeahan se on uskoa, että joku onnistuu rehellisin keinoin kun itsellä ei sellaiseen rahkeita ole...

Murkkuikäisen tekemiset on vanhempien VASTUUlla niin kauan kuin asuvat kotona tai ovat täysi-ikäisiä.

En ap valitettavasti tiedä mausteista enempää, mutta pakko oli sinulle kannustusviesti laittaa.

Hyvää keskustelua, olkaa avoimia!

olisko nuo mausteet sitä varten? Muistan että meillä aikanaan ainakin syöttivät meille tabascoa ja voisin kuvitella että chililläkin saa kiusaa aikaa joko syöttämällä tai aivastuttamalla.

tulevaisuudessa lasteni laatikoita silmällä, en toki lue päiväkirjoja, mutta laatikoissa ei pitäisi olla mitään salattavaa. Omat lipastoni ovat myös lasteni ulottuvilla, paitsi lääkekaappi. Sitäpaitsi jos nuorella on esim huumeongelma, niin eipä tuo muuten selviä vai luulevatko nämä teinimutsit, että siitä tullaan ekana äidille kertomaan?

enkä edes saanut pitää huoneeni ovea kiinni. Ja olin hyvä koulussa, tottelevainen, helppo ja kiltti. Kyllä mua vieläkin pistää vihaksi tuommoinen käytös. Toisten yksityisyyttä pitää kunnioittaa, myös murrosikäisten.

luulen että äitini on tonkinu mun tavaroita, mutta eipä ole kertonut. eikä jäänyt kiinni.

kaverini äiti luki meidän kirjeitä, ja sai selville " kamalia" juttuja. " kamalia" ne oli meistä silloin 13v.. nyt lähinnnä naurattaa. ja olisin mielellään ottanukkin selkääni jos olisin jääny kiinni jostain pahemmasta: huumeista, varastelusta, tupakoinnista.. tuskin mausteista.. heh, mutta mä olenkin maalta, joten ei voi tietää mitä niillä olis voinu tehdä, muuta kun mausta. =)

Eikä maustepurkkeja voi verrata johonkin päiväkirjaan.

Ja eikös julkisuudessa " tuomittu" Petri Gerdin vanhemmat, koska eivät tienneet poikansa puuhista? Järkyttävä tapaus kaikille osapuolille.

On hienoa, että vanhemmat välittävät, ei se ole nuuskimista!

Tarkoitan tällä siis sitä että ohjaili myös sellaisia asioita mitkä oli ihan ok vaan hänen mielestään ei.

Vieläkin yrittää puuttua elämääni vaikka olen jo 30v ja joudun viemään varastoon päiväkirjat sun muut kun tulee kylään koska pelkään että lukis niitä salaa. Ei siis ole luottamusta meidän välillä.

MIKS MÄ VIHAAN OMAA ÄITIÄNI NIIN HELVETISTI!!!!! sillon ku olin teini ja olin koulussa niin se tonki mun laatikot ja luki päiväkirjat!!! lopeta sitte saatana vielä kun sulla on poika. Terkuin odottava vm. 84

Vierailija:

Lainaus:

Eipä ole poliiseja oven takana näkynyt.

Mutta vaikeahan se on uskoa, että joku onnistuu rehellisin keinoin kun itsellä ei sellaiseen rahkeita ole...

Ei ole meilläkään tongittu lasten tavaroita, ei minun eikä nyt omien lasteni. Mutta JOS perheen teinit käyttäytyvät omituisesti, eivätkä vanhemmat saa heiltä tolkullisia vastauksia asiallisiin kysymyksiin, niin en tuomitse sellaisia vanhempia, jotka sitten tutkivat kuka milläkin keinoin.

Teini-ikä ei ole mikään tekosyy muuttua kusipääksi. Ja kuten joku totesi, teini-ikäinen ON vielä lapsi ja vanhempiensa vastuulla. Usein teinit haluavat aikuisten oikeudet, mutteivät ole valmiita tai halukkaita ottamaan oikeuksiin vääjäämättä kuuluvia velvollisuuksia vastaan.

Mutta hei, lylli sinä vaan " rehellisten" keinojesi tuutulaulussa. Voi olla, että toisenlainen todellisuus odottaa sinua, jahka omat lapsesi ovat teinejä.

todellakaan tongi lapseni laatikoita, se oli auki kun pyyhin pölyjä pöydältä ja näin ne siinä. Ja ihan rahassa kuvot siellä, joka perheessä omat tyylit. Kysyin tätä asiaa vaan, koska huolestuin kun muistelin että jotain sekotuksia saa jostain mausteista, ja halusin tietää ennenkuin tapaan pojan. Kiitos asiallisista vastauksista. ap.

miksi ap siivoaa murrosikäisen lapsensa huoneen. Eikös tuon ikäiset jos siivoa itse? Meidän 9-vuotias ainakin siivoaa huoneensa, joskus voin vähän auttaa, mutta päävastuu on hänellä.

Sanoisin samaa kuin 27 tuossa, en ollut mikään ongelmateini. Ja ole kai antanut äidilleni anteeksi ...asiasta ei ole puhuttu. Äiti ei edes tiedä että tiedän hänen möyrineen yksityisalueellani. Kuten sanottu, tullaan toimeen, viihdytään yhdessä ja tavataan usein. Tuo tonkiminen kuitenkin kummittelee jossakin siellä mielen pohjalla vaikka en sitä useimmiten muistakaan.

-18

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat