Vierailija

Tarkotuksena ois ostaa auto. Kuinka suuria kulut (vakuutus, käyttömaksu) on per kk?

yh kyselee

Kommentit (10)

myös se kuinka paljon autoa käyttää... Jos tässä siis pilkkua viilataan=D Vakuutusmaksuun vaikuttaa auton merkki, malli, ikä ja moottorin koko. Kun ne tiedossa voit laskea vakuutusyhtiöiden sivustoilla olevien laskureiden avulla vuotuiset vakuutusmaksut. Eri autojen välillä on todella suuria eroja.

Vakuutusmaksut riippuu ihan automerkistä/mallista/moottorikoosta ja siitä että millaiset vakuutukset ottaa.

Vakuutusyhtiöiden nettisivuilla voi laskureilla laskea mallikohtaiset vakuutusmaksut.

Vm. -94 ja sitä uudemmissa henkilö- ja pakettiautoissa käyttömaksu on noin 120eur/vuosi, riippuu monessako erässä maksun maksaa.

Vm. -93 ja sitä vanhemmat autot pääsevät alle satasen vuosimaksulla.

Senhän pitäisi olla juuri toisinpäin että uudemmat autot pääsee pienemmällä käyttömaksulla. Kiitos ihanan Suomen valtion!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vakuutusmaksuhan riippuu ihan siitä minkä vakuutuksen otat, esim. uuteen autoon täyskasko... meillä jo vähän vanhempi auto, mutta silti vakuutukset noin 1000e vuodessa, kattaen liikennevakuutuksen (mikä pitää olla kaikissa autoissa) ja täyskaskon. Autovero taitaa olla siihen päälle reilu 100e. Että kyllä niitä maksuja riittää, huoh :(

No, mutta itse hankin hiljattain auton ekaa kertaa yksin, kun erosin eli ei aikaisempia vakuutusbonuksia. Liikennevakuutus mulla n. 600e ja kasko n. 300e per vuosi. Sain kaskoon 60% eli täydet bonukset tingattua.

taidetaan olla pikkasen eri aaltopituuksilla. Siis käyttömaksu riippuuisi siitä miten paljon autoa käytetään ja vakuutus samoin, hei haloo, ette voi tosissanne väittää noin. Taidan ottaakin puhelun entiselle miehelleni niin asia selviää. Voi uunot...

Ne muut kulut on kyl jo laskettu, mut toi vakuutus ja käyttömaksu on epävarmoja, koska mies ennen aina hoiti semmoset maksut. Juu paljon olen autoa käyttänyt ja kuluihin tutustunut, en ihan noin idiootti ole mitä luulet

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat