Vierailija

Jos olisitte onnellisia nykyisen miehenne kanssa, pitäisittekö silti yhteyttä

( siis viikottaisia puheluita tms.)vielä vuosienkin jälkeen nuoruuden suureen rakkauteenne, jonka kanssa teillä olisi ollut pitkä ja kiihkeä suhde?

Olisiko teillä tarvetta pitää yhteyttä?

Miksi pitäisitte yhteyttä?

Hyväksyisikö miehenne sen?

Entä jos miehenne toimisi näin, hyväksyisittekö te sen?

Kommentit (13)

En kyllä kehtaa kyseenalaistaakaan, koska voisi ystävyys kärsiä...

En tiedä tietääkö hänen miehensä,mutta on sen verran lapatossu, että vaikka tietäisikin, niin tuskin tajuaisi...

Vierailija:

Lainaus:

Jos olisitte onnellisia nykyisen miehenne kanssa, pitäisittekö silti yhteyttä

( siis viikottaisia puheluita tms.)vielä vuosienkin jälkeen nuoruuden suureen rakkauteenne, jonka kanssa teillä olisi ollut pitkä ja kiihkeä suhde? - EN

Olisiko teillä tarvetta pitää yhteyttä? - EI

Miksi pitäisitte yhteyttä? - EI MITÄÄN SYYTÄ

Hyväksyisikö miehenne sen? - EI

Entä jos miehenne toimisi näin, hyväksyisittekö te sen? - AINOASTAAN, JOS HEILLÄ OLISI YHTEISIÄ LAPSIA. Onneksi ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vähintään viikottain, yleensä melkein päivittäin. Tekstareilla ja sähköpostilla. Tapasin exäni viimeksi eilen. Päädyimme pussailemaan baarissa. Minä olen sinkku, enkä petä ketään. Hänen avovaimonsa oli heidän kotonaan. Mies ei ole onnellinen suhteessa. Ei oikein tiedä mitä haluaa, elämältään ja naiseltaan. Minut hän yleensä sanoo haluavansa, kun nähdään. Heillä kuulemma riidellään minusta tosi paljon, vaikka mies on vakuuttanut, että olemme vain ystäviä. (Olen kyllä miehelle sanonut, että en minä muitten ystävien kanssa kyllä suutele!!)

Eli vastauksena ap:n kysymyksiin, pohjautuen omiin kokemuksiin: jos olen onnellinen jonkun kanssa, en todellakaan pidä yhteyttä exiin! Ei olisi todellakaan mitään tarvetta.

Jos miehesi pitää yhteyttä exäänsä, heidän välillään on taatusti vielä muutakin kuin ystävyyttä. Valitan. Jos sinä olisit siinä mukana, miehesi exän kanssa ystävystyneenä ja esim. tapaisitte miehesi exän ja tämän uuden miehen kanssa kaveriena, niin sitten olisi eri asia. Mutta jos ne 2 pitävät yhteyttä, ilman että tiedät mistä he puhuvat, se ei ole hyvä merkki. Mies voi silti olla ihan " onnellinen" kanssasi, mutta ei täydellisen onnellinen. Tuollainen yhteydenpito ei ole normaalia. Niinkuin ei minun ja exäni välit myöskään.

En hyväksyisi jos minun mieheni käyttäytyisi noin, mutta eihän exäni nykyinen hyväksy sitä, hän vaan ei voi tilanteelle mitään. Valitan.

Niin ja minä en ole sinun miehesi ex. Exäni avovaimo ei osaa suomea.

Ja siis olen pitänyt aina yhteyttä seurustellessani, kuten nytkin, onnellisesti. Eikä yhteydenpitomme ole ikinä ollut mikään ongelma suhteessa.

En ymmärrä koko suhdetta alkuunkaan. Mimmi on tosi rakastunut, mutta exäni ei. Yritti vaan kovasti saada toimivan suhteen. Ei ole itselleen, eikä läheisilleen rehellinen. Mutta ei minulla tosiaan ole mitään syytä aiheuttaa sille mimmille mitään mielipahaa, ei minulla ole mitään tunteita häntä kohtaan. Sääliä ehkä. Joskus kun näen heitä yhdessä, mimmi aina heittäytyy tosi omistavasti exäni kaulaan ja oikein näyttää koko maailmalle, että tämä on nyt minun! Säälittävää ja lapsellista minusta. Tiedän, että exä lähtisi mukaani, jos vaan ottaisin. En ota, koska minusta hänen pitäisi selvittää ensin oma päänsä. -6-

Mutta koska tiedän että se loukkaisi nykyistä miestäni, niin en pidä yhteyttä. Ihan saman lailla mua harmittais jos mies soittelis entisensä kanssa

Silloin jutellaan exän kanssa hiukan, kun kadulla toisiimme törmätään, muutoin emme yhteyttä pidä. Hän kyllä välillä (kerran vuodessa) jotain kuulumisiaan kirjoittelee, mutta vastaan hänen viesteihinsä max 2-3 lauseella. Ei lapsia siis exän kanssa.

kun oma mies ryhtyi matkatöihin ja ystävälläni oli yksinäistä tiivistyi tämä yhteyden pito kerta kerralta. Puolen vuoden jälkeen jäivät kiinni intiimistö tekstarista ja erohan siinä tuli. Nyt kyllä on tämän nuoruuden rakkauden kanssa naimisissa ja heillä on pieni vauva.

Niin minä kuin mieheni pidämme yhteyttä exiimme mutta mitään pelkoa niistä suhteista ei ole sillä kummallakin on takana todella huono suhde jota ei vain osattu ajoissa katkaista.

Nähdään jo eri kaveriporukoiden kautta, mutta ilmankin. En minä ole koskaan luusereiden kanssa seurustellut, enkä toivottavasti tulekaan seurustelemaan. Hienoja ihmisiä ovat kaikki olleet, romanttisessa mielessä välit ovat vain kylmenneet. Ja olemme käyttäytyneet tarpeeksi aikuisimaisesti erotessa, puineet aina asiat selviksi molemmille.

Tapaamisissamme ei ole mitään outoa lisäviritystä tms kaipuuta entiseen, näemme vain samaan tyyliin kuin muitakin ystäviämme. Kukaan ei haikaile kenenkään perään. Ehkäpä olen ollut onnekas eroissani - tai kumppaninvalinnoissani kun eivät ole ryhtyneet käyttäytymään mitenkään lapsellisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat