Vierailija

Etenkin Icmelerissää lasten kanssa käyneet, miksei muuallakin.

Pari kysymystä olisi, kiitollisena odotan vastauksia.

Imetys. Reilu 1v tyttö, joka syö rinnasta vielä usean kerran päivässä. Miten paikalliset suhtautuvat julki-imettämiseen? Olen tottunut syöttämään lapseni paikkaa katsomatta, toki käytän esim. harsosuojaa reissussa.

Ravintoloiden hinnat.

Jotain osviittaa jos olisi antaa, tulee aika niukka matkabudjetti, ja olisi kiva hiukan varautua etukäteen. Käyttörahaa mukaan varmaan n.250-400¿, matka-aika viikko ja reissuun äiti ja 2 pientä lasta. Varmasti pärjäämme, mutta hinnoista olisi kiva hiukan tietää. Toiselle vaipat mukaan, toinen vaipaton, tarkoitus syödä ulkona vähintään kerran päivässä, kokata aamiainen huoneistohotellissa.

Turkkilaiset ihmiset. Ovatko todella niin lapsirakkaita minkä kuvan olen saanut? Eli jos taapero vetää pultit ravintolassa ja 1v heittelee ruokaa lattialle ja seisoo syöttärissään, ei tarvitse luimuilla vaan ihmiset ymmärtävät lapsia? Suomessa välillä niin ei tunnu olevan..

Muitakin vinkkejä otetaan vastaan, ajateltiin mennä lautalla Rhodokselle päiväksi, ehkä yöksikin. Kokemuksia reissusta? Ei visiin kauhean montaa tuntia jää aikaa olla päivämatkalla Kreikan puolella?

Kiitos hirmusti jos joku vastailee, hyvää kesän odotusta kaikille!

Kommentit (7)

Kiitos jo vastanneille. Kyllähän lomalla rahaa saa kulumaan, mutta kun lähdemme siskon ja lasten kanssa " perhelomalle" , ei esim. alkoholiin suuremmin rahaa kulu, pari olutta tai lasi viiniä päivässä. Lapset ovat 1v ja 2.5v joten heidän ruokailuun ei juuri rahaa kulu, isompikaan ei Suomessakaan ota omaa annosta, vaan syö vanhempien lautaselta.

Eli jos tuon 30-60¿ päivässä otan mukaan varmaan pärjätään, no tuo 30 ehkä aika tiukka budjetti, mutta esim. Kreetalla sinkkuna v.2002 olleena bilettäen, 2x pvä ravintolassa syöden sain rahaa menemään vain n.50¿ päivä niin onnistutaan varmaan ihan kivasti pärjäämään pienemmälläkin budjetilla..

Rhodokselle mentäisiinkin omatoimisesti, mutta lautta-aikatauluja kun netistä luin, olin huomaavanani että maissa jäi aikaa n5-6h?

Voihan olla että multa jäi huomaamatta muitakin lauttalinjoja, ja taisi olla kevään aikataulutkin kyseessä :-)

Kiitos vielä vastanneille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en suosittele imettämään ainakaan ravintolassa...mieluummin jossain piilossa ja harson kanssa.

Lapsista tykätään eikä haittaa jos lapsi riehaantuu =)

Ruuat ovat halpoja suomalaisen lompakolle ja varsinkin marketeista (Mikros ja Tansas) saa jo 20eurolla ison kassin ruokaa mukaan.

Ravintolahintoja en nyt suoralta kädeltä osaa heittää, mutta suunnilleen puolet halvemmalla pääset kuin Suomessa. Mäkkärissä on tosin samat hinnat kuin täälläkin =O

On jo aikaa kun siellä olen lomaillut, joten hintatasosta en oikein osaa sanoa. Mutta upea paikka, ystävällisiä ihmisiä, varmasti viihdytte!

laivamatka Rhodokselle kestää noin 2tuntia. Aikaa on muutamia tunteja olla siellä. Hintataso on korkeampi kuin Turkissa ruokailuja ajatellen.

Mun mielestä Rhodoksen reissu oli vähän turha, mut saipahan käytyä Kreikan puolella =P

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat