Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mistä löytyy äitiysvaatteita isoille äideille pk-seudulla?

Olin iso jo enne raskauttakin ja kohtu kasvaa käyrien ylärajoilla joten kokoa on tullut " kivasti" lisää.En ole niinkään pitkä mutta leveäharteinen ja muuten tuhti.

Hennes&Mauritzilta en löytänyt sopivia ja kappahlissakin oli kovin pieni valikoima yleensäkkään äitiysvaatteita(kaksi paitaa ja yhdet housut).

Joten apua kaivataan,että saisi kesäksi jotain muutakin päälle kuin trikoot ja t-paidan.

Miehen serkun häätkin vielä kesällä edessä joten sinnekkin tarttis löytää jotain juhlavaa päälle.

Olen kovin kiitollinen jos joku osaa neuvoa =)

Sadutar 28+5

Kommentit (8)

Huomasin siellä moniakin nettikauppoja, kun etsin imetyspaitaa itselleni. En siis xl-kokoa, mutta kuitenkin. mm. Baby-idea toimitti tosi nopeesti tavarat kotio, ei maksa liikaa ja valikoima on hyvä. Myös siis äitiysvaatteita.

ks. www.babyidea.fi

sopivia vaatteita. Koska ylimääräisen painon lisäksi oon vielä suht pitkäkin. H&M:n ja Lindex:in housut ei vaan sopineet. Yhdet housut ostin henkalta ja maukalta, mut ne meni aika pian rikki ja oli jotenkin hassun malliset. Paitoja ostin Lindex:iltä ja Seppälästä ja niitä löytyi hyvin myös muista kaupoista - itseasiassa monet vanhat ei raskausajan paidat on olleet käytössä eli paitoja ei oo hirveesti tarvinnut ostella.

Tuolta Lastentarvikkeesta tosiaan löytyi hyvät housut ja siellä näytti olevan myös noita juhla-asuja jonkun verran, niiden kokoja en vaan katsellut kun ei itselle ollut tarvetta. Noi Sanni -malliset housut oli hintavat, mutta on mulla olleet käytössä koko odotusajan ja pysyneet hyvinä ja siisteinä. Mitä nyt kissa on pari raksua niihin saanut revittyä... Nyt ovat tosin jääneet vähän isoiksi tosta reisien kohdalta kun paino on keskittynyt masun kohdalle :-))

Bebes:tä ostin alennusmyynnistä tosi edullisesti mukavat " lököhousut" (nekin tosin on jo tulleet isoiksi odotuksen aikana eli ei välttämättä kannata hirveesti sitä kasvunvaraa varata) ja sieltä sai tosi hyvää palvelua. Sielläkin voi kannattaa käydä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos paljon avustanne.Linkki toimi ja noi Bella-housut näytti ihan hyviltä.Täytyypä lähteä sellaisia metsästämään.

Mukavaa ja mutkatonta odotusta teille kaikille=)

Sadutar 28+6

kävin tänään lindex kaupassa ja siellä oli paljon vaatteita jotka olivat

ns. normaali vaatteita jotka sopivat myös odotus vaatteiksi

olen itse kokoa 50 joten normaaleita äitiys vaatteita on vaikea löytää.

kannattaa käydä katsomassa..

iloista odotusta

Kannattaa varmaan käydä myös esim. Lorellassa ja muissa vastaavisssa ns. " isojen tyttöjen" kaupoissa tsekkaamassa heidän valikoimat. Varsinaisia äitiysvaatteita niiissä ei varmaankaan ole, mutta monen mallisia ja kokoisia on, joten monet taatusti käyvät myös äitiysvaatteiksi meille isokokoisille..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat