Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen niin lopen kyllästynyt olemaan aina se arka ja kiltti, joka ei koskaan sano omaa mielipidettään. Haluaisin tutustua uusiin ihmissiin, mutten lähde minnekään uuteen paikkaan, mistä en tuunne ketään. Olen kyllästynyt olemaan kiltti ja tekemään niin kuin muut sanovat (vanhempani, mieheni..) Minulla on kyllä hyvä perhe (mies ja lapset) mutta tukeudun liikaa heihin, hyväksytän kaikki asiani heillä. Minulla on hyvä ammatti, mutten halua tehdä sitä työtä. Periaatteessa kaikki on hyvin, muttá mikään ei tunnu miltään. Olen levoton, kun en tiedä mitä alkaisin tekemään. Mitään en saa koskaan vietyä loppuun, vaan aina kaikki jää kesken. Tarvitsen valtavasti hyväksyntää ja kannustusta, mutta haluaisin jo tässä iässä tehdä jotain mitä MINÄ HALUAN!

En tiedä ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan, mutta mistä ja miten saan apua?

Ja löytyykö kohtalotovereita?

Kommentit (12)

Ja mitä minä tk:ssa sanoisin, kun kysyttäisiin, että miski olen tullut´? Sanoisinko, että olen liian kiltti ja pitäisi saada vähän luonnetta lisää!?

Masennus varmaan menisi helposti läpi, mutta mitä sitten kun saisin ehkä lääkkeet, ei se poista tätä " luonnevikaa" ..

Enkä halua lääkkeitä. Mutta, ihana huomata, että joku ymmärtää, jo se helpottaa oloani edes pikkuisen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihan suomessa asun." Älä ole liian kiltti.." , se on helpommin sanottu, kuin tehty. Uskon että läheiseni järkyttyisivät, jos nyt alkaisin kapinoimaan, vaikken mikään kapinallinen olekaan. Mutta, että tekisin kaikkea sitä mitä olen aina halunnut...tjaa..

Ja tuo oli hyvä pointti, " älä ainakaan tee mitä et halua."

ap

Mä asun ja täällä ollessani olen huomannut, että olen vahvempi kuin tiesinkään. En mäkään tiedä mitä haluan, mutta pikkuhiljaa alkaa selvitä mitä en halua. Tee juttuja joissa olet hyvä ja saat sitä kautta onnistumisen tunnetta ja lisää itseluottamusta. Eikä maailma kaadu, vaikka joku joskus loukkaantuu sun sanomisesta. Älä ole liian kiltti. Muista: mikä ei tapa, se vahvistaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat