Vierailija

nytkin ei ollut muuta jutun aihetta niin jossain lehdessä oli juttu " En pidä yhteyttä isääni tms."

Kommentit (6)

Jokin yksittäinen lause napataan lööppiin ja otsikkoon ja sitten itse jutussa lause on jossakin aivan eri yhteydessä. Nainen on kyllä päästänyt suustaan aika hassuja kommentteja koskien lastenhoitoa. Sain esikoiseni suunnilleen yhtä aikaa Lolan kanssa. Meidän vauvallamme oli koliikki ja myöhemmin paljastui ruoka-aineallergia. Olimme molemmat miehen kanssa puolikuolleita väsymyksestä. Ja tietysti juuri jonain pahana päivänä luin lehdestä, miten Lola julisti, kuinka kaikki on vain vanhempien asenteesta kiinni jaksaako vai ei. Ja samaan hengenvetoon julisti, miten hänen vauvansa ei itse juuri ollenkaan. Tuosta lähtien olen jättänyt kaikki hänen kommenttinsa omaan arvoonsa. Viimeksi taisi paheksua julki-imetystä, hoh hoijaa.

huomaamattomia katukuvassa, että lapset eivät joudu julkisuuten kohteeksi. Mun mielestä, jos haluaa pitää lapset pois julkisuudesta niin pitäköön pois sitten sen auvoisan ja ihanan raskaudenkin ja ne mahan esittelyposeeraukset. Jotenkin ristiriitaista mun mielestä...Mutta kukin tekee tyylillään. Jostain kai ne rahat on hänenkin tienattava, kun ei ole minkäänlaista koulutustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei se saa juontokeikkoja sun muuta jos ei näy julkisuudessa. Ja kai se sitten myös myy, kun lehtiä kiinnostaa sen pienimmätkin kuulumiset.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat