Vierailija

Meillä on pienikokoinen 5-vuotias ja hän istuu vielä Britaxin two-way-istuimessa. Mahtuu mielestäni ihan hyvin.

Lapsi itse on nyt alkanut mankua "toisenlaista" penkkiä, kun kuulemma kavereillakin on. Ja itsekin nyt olen huomannut, että kaikilla on noita turvavyöistuimia. Olen itse ajatellut, että nyk.istuimesta siirrytään aikanaan korokkeeseen, vai pitääkö meidän ostaa vielä yksi istuin? Miten teillä muilla?

Kommentit (3)

käytössä 6 ja 7 vuotiailla lapsilla, siirryttiin normaalista turvaistuimesta niihin, oli tosin pienempiä kuin 5 vuotiaat (mikä sinänsä on sivuseikka...:)). Nyt lapset haluaisi ne korokkeiksi mutta itse vielä vastustelen, on mielestäni turvallisempi näin ja korokkeina turvavyö tulee vähän huonosti. Itse en olisi vielä 5-vuotiaana laittanut pelkkää koroketta, onhan turvavyöistuimessa kuitenkin vähän sivu ja päätörmäyssuojaakin, mutta suurimmalla osalla tuttavistamme on jo paljon pienemmätkin istuneet pelkällä korokkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

6v 2kk ja 7v3kk vanhat ovat korokkeilla. olen vaihtanut istuimet, kun turvaistuin on jäänyt pienen näköiseksi ja hankalaksi käyttää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat