Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

minä en ole ikinä asiakkaalle huutanut jos hän on minulle, tai pahasti sanonut.

onpahan se kiva edes tänne purkaa mikä työssä ottaa päähän.

päivittäin kun saa kuulla valitusta siitä ja tästä ja tuosta ja haukkuja vaikkei niitä pidä ottaa henkilökohtaiseti mutta jotkun ihmiset osaa olla inhottavia. jos edes kymmenestä yksi kiittää tai on mukava ja sanoo kiitos hyvästä palvelusta, se jättää hyvä mielen mulle pitkäksi aikaa. ja on musta hienoo saada huutanut asiakas hyvälle tuulelle. että näin.

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niin hyvää asiakaspalvelijaa ei olekaan joka ei jollain tasolla vittuuntuisi vaikeaan asiakkaaseen. Tosin aina asiakas ei tunnu oikeasti ymmärtävän että hänen haluamaansa palvelua tai tuotetta ei ole. Sekös sitten asiakaspalvelijan vika...

itse olen toiminut asiakaspalvelussa jo 15 vuotta ja kyllä se vaan niin on että asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa. jos saat asiakkaan tuntemaan niin, olet ammattilainen, mutta ihmeisiin ei kenenkään tarvitse taipua!

vai mitä olet huorittelevasta asiakkaasta mieltä? tai vaikkapa sellaisesta joka vaatii palvelua jota teidän firmassanne ei tarjota?

Asiakaspalvelutyöstä ainoa kokemus.. ei vois vähempää kiinnostaa, mutta ainoa ala näyttää olevan mistä saan duunia ja työtähän on tehtävä.

Vierailija:

Lainaus:

kerrohan oma ammattisi, kiitos.

ja useimmiten, jos asiakas aloittaa huutamalla tai vi***uilemalla niin eipä paljon ole kiinnostusta palvella iloisesti. on syytä asiakkaankin miettii omaa käytöstään.

jos asiakas huutaa ja v**lee, on asiakkaan oikeus. Eri asia sitten haluaako hän käyttäytyä noin huonosti ja tehdä itsestään tyhmän, mutta se ei millään lailla oikeuta asiakaspalvelijaa käyttäytymään samallalailla. Minusta asiakkaan ei tarvitse ansaita ystävällistä ja asiallista asiakaspalvelua, se on tultava automaattisesti. Siis perustasona tuota. Tottakai hankalalle asiakkaalle ei tee yhtään enempää kun on pakko ja mukavalle ehkä jotain extraa.

joissa olen joutunut palvelemaan tosi hankaliakin asiakkaita. Ensimmäisen vaikean asiakkaan jälkeen päätin, että otan kaikki haasteina. Eli tarkoituksena oli aina saada tyytyväinen asiakas ja tietenkin myös se, että minä itse en hiiltynyt. Työ oli huomattavasti mielekkäämpää kun ei hermostunut asiakkaille.

kerrohan oma ammattisi, kiitos.

ja useimmiten, jos asiakas aloittaa huutamalla tai vi***uilemalla niin eipä paljon ole kiinnostusta palvella iloisesti. on syytä asiakkaankin miettii omaa käytöstään.

Vierailija:

Lainaus:

Niin hyvää asiakaspalvelijaa ei olekaan joka ei jollain tasolla vittuuntuisi vaikeaan asiakkaaseen. Tosin aina asiakas ei tunnu oikeasti ymmärtävän että hänen haluamaansa palvelua tai tuotetta ei ole. Sekös sitten asiakaspalvelijan vika...

heille, että palvelu pelaa, vaikka nämä epäilisivätkin ja käyttäytyisivätkin huonosti.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat