Seuraa 

Mikäs on Päijät-Hämeessä tilanne tällähetkellä?

Onko äitipolilla kuinka paljon ruuhkaa, entä synnytysosastoilla?

Oletteko saaneet ajan polille neuvolan pyynnöstä kuinka pian?

Kyselee Lytte, jonka loppusuora lähestyy ja jolla ainakin yksi käynti polille tulossa on.

(33+5)

Kommentit (6)

Menin synnyttämään aamuyöllä 1.5. Vastaanottanut kätilö totesi yön olleen TODELLA kiireinen, ja sen kyllä huomasi. Jouduin odottelemaan " kammarissa" tosi kipeänä synnytyssalin vapautumista jonkin aikaa. Pääsin synnytyssaliin 7.30 jälkeen ja vauva tuli maailmaan 9.18. Eilen jo vaikutti osastolla rauhallisemmalta, kotiinlähtijöitä tuntui riittävän viime päivinä.

Posaa ja Koskista en ainakaan itse tavannut. Polilla kävin neuvolan lähetteellä 27.4. ja pääsin alle puolen tunnin odottelulla lääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli onkohan ruuhkaa synnärillä ja osatolla...

Itse olen käynyt omatoimisesti muutaman kerran kuuntelemassa hiljaisesti liikkunutta vauvaa, silloin on aina ollut väljän tuntuista. Mutta en tiedä osastojen tilanteesta kyllä. Lisäksi olen käynyt vauvan pienen koon takia kontrolleissa useammankin kerran, ajat saanut aika hyvin toivotuille (siis lääkärin toivomille) päiville. Viimeksi kävin eilen (lääkäri olisi laittanut tiistaille, mutta silloin ei ollut aikoja) ja silloin oli kyllä ruuhkaa. Johtui kylläkin siitä, että yksi lääkäri oli sairastunut ja hänen potilaansa tietysti otettiin lomittain toiselle lääkärille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat