Olisiko Muumimuki hyvä lahjaidea

Vierailija

luokanopettajalle/päiväkerhon ohjaajalle lukuvuoden päättyessä? Kerhonohjaaja on suht nuori, oettaja jo hieman iäkkäämpi. mahtaisivatko tykätä?

Toisena vaihtoehtona "perinteinen" kukkakimppu.

Kommentit (14)

Vierailija

junttia ON saada "hepuli" mistään lahjasta, jonka lapsi aikuiselle tuo hyvää hyvyyttään ja kiitoksensa ilmaistakseen.

Minä itse tykkään muumimukeista, mutta en ostaisi sellaista opettajalle lähinnä siksi, että epäilen hänellä jo olevan sellaisia useita kappaleita. Toisaalta, muumeissa on se hyvä puoli, että ne kehtaa lahjoittaa sitten eteenpäin, jos ei itse halua sellaista. Ja ne eivät ole "parittomia", kuten johonkin astiasarjaan kuuluvat herkästi ovat.

Vierailija

Muumimukit on ihan hieno lahja, ja toisaalta kestävä ja "arvokas", ei krääsää. Sitäpaitsi jos niistä ei yhtään tykkää niin näppärä lahjoittaa eteenpäin.

Vierailija

mahdollisuus ettei ope/ohjaaja siitä tykkää, makuja kun on niin monia.

Mutta minusta lapsen viemänä Muumi-muki olisi ihan ok idea, jos ei saaja tykkää niin varmaan löytää jonkun jolle lahjan voi kierrättää eteenpäin.

Vierailija

vaikka mukeja saattaa olla paljonkin. Mutta kyllä niille on monille myös käyttöä ja voi tosiaan luovuttaa tarpeen vaatiessa eteenpäinkin.

Vierailija

mutta voisi kyllä kuvitella että opettajille kerääntyisi aika paljon yksittäisiä mukeja, tuikkulyhtyjä ja muita pikkuesineitä kaikista mahdollisista eri sarjoista. Itse ihan kyllä tykkään muumimukeista, mutta mulla on aika paljon mukeja jo valmiiksi (myös yksi lahjaksi saatu muumimuki) enkä hirveän innoissani ottaisi lisää "parittomia".

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat