Miehestä asiaa, mitä se nyt oikein meinaa?

Vierailija

Ollaan tunnettu kaksi ja puoli vuotta, opiskellaan yhdessä.

Mies on ollut koko ajan flirtti, ja tiedän että olen hänelle tärkeä, on sen sanonutkin monesti. Kehuu ja ylistää mua, soittelee jos en ilmesty kouluun (missä olet, on ikävä;). Pyytää kahville jne jonne vaihtelevasti lähden. Kerran oli tulossa mun luo tekemään mulle ruokaa, mutta asia jäi sitten vitsin tasolle kai. Nyt ollaan menossa samaan työpaikkaan kesäksi, ja äsken sanoi että ilo on kokonaan hänen puolellaan. Ja nauroi päälle.

Mutta kun mä en ota siitä ihmisestä selvää. Toisaalta näyttäisi olevan ilmiselvää, että on ihastunut/kiinnostunut tms. Toisaalta, ei se tee mitään konkreettista noitten vihjailujen lisäksi. Tilaisuuksia kai ois ollut.

Ollaan nyt molemmat sinkkuja. Mies erosi avopuolisostaan vuosi sitten, puhui siitä jo minulle aiemmin. Jotenkin ymmärsin että koki huonoa omaatuntoa, ikäänkuin pettävänsä tyttökaveriaan. Syystä jota ei kertonut. On ollut sinkkuna siitä lähtien, ja kyselee säännöllisin väliajoin minulta miesasioistani.

Onko tää nyt vaan pelkkää kaveruutta vai mitä? En mä ymmärrä.

Itse se on sanonut sata kertaa että on huono tekemään aloitteita naisten kanssa, toisaalta en sitten tiiä onko totta.

Olen itsekin välillä ollut ihastunut häneen, mutta koska en pääse millään perille tän miehen ajatusmaailmasta niin oon antanut olla.

Mut taas sen puhelu sai mut ihmettelemään tätä kaikkea. Mitä tää on??

Enkä kehtaa kysyä suoraan.

Kommentit (5)

Vierailija

äh.. ei se siitä etene. Ollaan käyty kahvilla ties kuinka monta kertaa. Mies on joskus pyytänyt baariinkin minua, mutta jotenkin se on aina lopulta mennyt niin että ollaan menty eri teitä. Se kavereittensa kanssa ja mä omieni.

Tää on ollut tätä jo pari vuotta, eikä taida muuksi muuttua.

Vierailija

Että voisiko olla vähän arka ja liian fiksukin aloittamaan heti oerään uutta suhdetta, vaan haluaa toipua ja katsella hetken ympärilleen. Mitä jos itsekin annat hetken aikaa kulua ihan rauhassa. Tuli myös mieleen, että oletkohan huomaamattasi viestinyt "olet suloinen - mutta ei kuitenkaan". Oletko odottanut vain miehen aloitteita ja hymyillyt vienosti? Tähän annan aikuisen naisen neuvon, jos jotakin elämässäsi haluat, opettele sanomaan se ääneen.

Vierailija

Lainaus:

Että voisiko olla vähän arka ja liian fiksukin aloittamaan heti oerään uutta suhdetta, vaan haluaa toipua ja katsella hetken ympärilleen. Mitä jos itsekin annat hetken aikaa kulua ihan rauhassa. Tuli myös mieleen, että oletkohan huomaamattasi viestinyt "olet suloinen - mutta ei kuitenkaan". Oletko odottanut vain miehen aloitteita ja hymyillyt vienosti? Tähän annan aikuisen naisen neuvon, jos jotakin elämässäsi haluat, opettele sanomaan se ääneen.

Näinpä se taitaa olla. Olen kyllä sanonut itsekin useaan otteeseen että hän on ihana ja suloinen ja tärkeä jne.. vaan toisaalta olen pysytellyt tiukasti kaverilinjalla, eli ehkä sitten signaalini ovat olleet ristiriitaiset. Mutta niin on kyllä sen miehenkin. Miehen aloitteita olen odotellut, itse en juurikaan ole aloitteita tehnyt suhteensa.

Tuota aikaa olen antanut. Tämän kaksi ja puoli vuotta peräti. En ole tyrkyttänyt itseäni missään vaiheessa. Siinä ehkä ongelma?

Vierailija

Mulle tulis mieleen että jos se nyt odottaa sinun vastausta. Ei ehkä uskalla tulla sanomaan ihan suoraan ihastuksestaan, varsinkaan jos et erityisemmin ole vastakaikua antanut.

Otapa yhteyttä tyyppiin, pyydä kahville. Vaikka jonnekin kahvilaan, jos et kotiisi uskalla pyytää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat