Mitä vaunuihin laitetaan? :) Peitto, lakana...?

Vierailija

Maanantaina on sektio, ja tuli paniikki laittaa kaikki valmiiksi. Mitä vaununkoppaan laitetaan? Siellä on nyt vaan se patja.. Kuuluuko sinne laittaa lakana? Mites peitto? Mitä muuta? Anteeksi että olen ummikko, esikoinen tulossa....

Kommentit (4)

Vierailija

jos tulee pissa tai plörökakka housuista läpi niin ikävä siivota, äitiyspakkauksen makuupussi toimii tässä hyvin. Näin kesäaikaan ei varmaan tarvi peittoa kunhan vain vaatetta sopivasti päällä. Ja jos tulee viileä, makuupussin vain laittaa kiinni.

Vierailija

voit laittaa lakanan kopan suojaksi. Itse käytän äp:n makuupussia. Siitä saa peitoksikin, jos tulee vilu. eikä sulla ole kiire vaunujen laitossa, luultavasti joudutte olemaan sen 2 viikkoa sisäll ja edit lakanoita viritellä snne koppaan ihan rauhassa :)

onnea matkaan ja muista: sä laitat sinne koppaan juuri sitä mitä susta tuntuu viisaimmalta sinne laittaa... ihan sama mitä mut tekee! Luota itseesi :)

Vierailija

no laita lakana ni ei tuu pukluvahinkoja. mä laittaisin ehkä äp-makuupussin kun viileät kelit vielä. muuten sit kevyt peitto. harso on hyvä tyynyliina.

Vierailija

Lainaus:

voit laittaa lakanan kopan suojaksi. Itse käytän äp:n makuupussia. Siitä saa peitoksikin, jos tulee vilu. eikä sulla ole kiire vaunujen laitossa, luultavasti joudutte olemaan sen 2 viikkoa sisäll ja edit lakanoita viritellä snne koppaan ihan rauhassa :)

onnea matkaan ja muista: sä laitat sinne koppaan juuri sitä mitä susta tuntuu viisaimmalta sinne laittaa... ihan sama mitä mut tekee! Luota itseesi :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat