Suuteletteko te miehenne kanssa??

Vierailija

Me emme suutele :(

Yhdessä eloa jo 10 vuotta ja kolmas lapsi tuloillaan. Olen pistänyt merkille ettemme ikinä suutele, edes rakastellessa, enkä tiedä miksi näin.

Emme ole suudelleet pariin vuoteen, ehkä nopeat pusut huulille joskus´m, kun on saanut vauvoja tai lahjoja, mutta se siinä. Itse olen aina tykännyt suudella, se kun rakastellessakin tuo kiihottuvuutta lisää, mutta nyt se on jäänyt täysin pois.

Itse pidän suukalustosta todella hyvää huolta, olen käynyt hammaskivien poistossa ja muutenkin usein tarkistutan hampaani. Pesen aina hampaat ennen rakastelua, mutta joten mies ei vain tunnut piittaavan koko suutelusta.

Mies ei taasen pese koskaan hampaita ennen rakastelua, ehkä se häiritsee minua, joten en itsekkään ole sitten suutelussa oma-aloitteinen.

Mites teillä muilla joilla ensihuuma on jo mennyt ohi ja elätte kiireellistä perhe-elämää?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Lainaus:

ja joskus sitten oikein kunnolla, pitkään (vaikka istutaan tunti sohvalla "imuttelemassa"....;) Yhdessä oltu yli kahdeksan vuotta. Seksiin suutelu kuuluu aina.

Meillä ei suudella nykyisin ollenkaan, pikkupusuja suulle annetaan joka päivä mutta eihän se mitään suutelua ole. Itse tykkäisin kyllä kovasti suutelemisesta, muistan teini ajoilta tuon että voi "imutella" vaikka tunnin ilman että tajuaa sitä ajankulua :) Miehen kanssa siitä ei vaan tule mitään; mies ei tykkää eikä välitä suutelemisesta, joten se siitä. Lisäksi mies ei pese hampaitaan, joten tämäkin vähentää sitä intoa..

Vierailija

Suudellaan rakastellessa joskus. Syynä suutelun vähyyteen ehkä se, että minä en oikeastaan edes pidä siitä. Yhdessä oltu 4v ja lapsia yksi.

Vierailija

Pikkupusuja tulee joskus annettua, miehen aloitteesta. Mies on harvoin kotona; tekee matkatöitä. Rakastellessa tulee enemmän suudeltua, mutta mua se ei kyllä kiihota yhtään. Mieheni on oikeasti huono suutelija;( Hän sanoi joskus seukkailumme alkuaikona ettei pidä suutelemisesta. Heh, ja sen kyllä huomaa. Mä taas RAKASTAN suutelemista! Yhdessä ollaan oltu tänä vuonna 18v ja meillä on 3 lasta.

Vierailija

Tosin rakastellessa ollaan aina suudeltu ainakin vähän, mutta nyt suutelua on ollut taas enemmän.

En tiedä mitä on tapahtunut ja miksi suutelussa oli aikaisemmin taukoa, mutta nyt on taas hyvä :)

Vierailija

Siinäpä vasta tunnelman latistaja.

" Sori kultu hammaspesulle"

Ette siis rakastele koskaan sponttaanisti?

Taitaa olla isompiakin ongelmia kuin pussailu..

Vierailija

kunnes mies antoi ymmärtää, että syljenvaihto on epähygienistä ja hän inhoo sitä. siitä lähtien meillä ei ole suudeltu ikinä.

Vierailija

pusuja vaihdetaan silloin tällöin.. meillä tuo suutelu tapahtuu yleensä rakastellessa tai sen jälkeen... me ollaan oltu vuodesta 2001 yhdessä ja meillä on kaksi lasta.

Vierailija

Lainaus:

kunnes mies antoi ymmärtää, että syljenvaihto on epähygienistä ja hän inhoo sitä. siitä lähtien meillä ei ole suudeltu ikinä.

Eli olet hygieenikon kanssa. Pahoitteluni.

Vierailija

Tosin rakastellessa ollaan aina suudeltu ainakin vähän, mutta nyt suutelua on ollut taas enemmän.

En tiedä mitä on tapahtunut ja miksi suutelussa oli aikaisemmin taukoa, mutta nyt on taas hyvä :)

Vierailija

annetaan ainakin hyvänyön pusut . Rakastellessa suudellaan aina, muuten mä en pääse fiilikseen =) Ja äsken pihalla pusuteltiin ihan muuten vaan. Joskus naapureiden kiusaksi kun naapureissa okt-alueella 5 yksin elävää naista =)

Yhdessä oltu 8 v ja lapsia 3

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat