Voi vitsit kun pistää vihaksi (koira-asiaa)

Vierailija

Olen koiramme kouluttaja, yksi sääntö on sanottu miehen vanhemmille: älkää antako mitään ruokapöydästä!

Kotona koiramme ei pöydästä kerjää, viime aikoina tosin mieheltä kerjää, jos mies yksin pöydässä.

Minulta ei kerjää koskaan, eikä norkoile pöydän luona.

Oltiin kahvilla anoppilassa, koitan pää apen polvella!!

Kerjäsi ja kovasti.

Sanoin, että oletteko antaneet sille pöydästä, vaikka olen kieltänyt?

Eivät kuulema! Kerroin, että näen kyllä ihan muuta!

Kohta appiukko sanoi koiralle: "voi nyt en voi sinulle mitään antaa ku tuo emäntäs on paikalla."

Olen loukkaantunut, olen vihainen, olen ihan raivostunut periaatteessa. perkele

Kommentit (8)

Vierailija

ärsyttävimpiä ihmisiä.

Onko pakko raahata se rakki mukaan kyläreissuille? Mua niin ottaa pattiin koiravieraat, varsinkin kun ei edes etukäteen kysytä, saako koira tulla.

Vierailija

Meillä mies:

-Päästää koiran kulkemaan ovista ennen (seurauksena koira tunkee kuonoaan joka kerta oven väliin kun ollaan menossa ulos)

-Laittaa koiran hihnaan, eikä käske koiraa ensin istumaan (seurauksena, joudun käskemään)

-Paiskaa koiran ruokakupin suoraan koiran nenän eteen ja taaskaan koira ei istu (... joudun käskemään ja toistamaan käskyn ennen -ole hyvä- komentoa)

Sitten minut haukutaan hirveäksi nipoksi. En nipottaisi, mikäli meillä olisi yhteiset pelisäännöt, joudunhan minäkin VAIVAUTUMAAN koiraa komentamaan...

Vierailija

Meillä kun mies ja miehen lapsi vesittää sitä koiran koulutusta ihan kotona! Ja kyllä välillä ärsyttää kun itse yrittää opettaa koiraa käyttäytymään kunnolla ja miehelle ja lapselle on tehty erittäin selväksi nämä jutut, mutta kun ei mene tajuntaan..

Esim. tuo pöydästä syöttäminen on kielletty, mutta kumpikin on tehnyt tuota ja koira tosiaan heiltä sitten kerjääkin, minulta ei koskaan kun en koskaan mitään ole antanutkaan pöydästä. Toinen juttu on se kun minä komennan koiraa tekemään jotain ja itsepäinen kun on eikä välttämättä heti tottele, niin mies tai lapsi tulee siihen myös käskemään.. Eli vie minulta sitä johtajuutta pois eikä koira sitten lopulta tiedä ketä pitäisi edes kuunnella.

Joo, esimerkkejä taitaisi löytyä vaikka kuinka paljon..

Vierailija

että onko pakko raahata se rakki mukaan kyläreissuille?

Minun ei ole pakko raahata koiraani kyläreissuille. Mieheni ottaa koiran mukaan vanhempiensa luokse, koska he ovat sitä luokseen tahtoneet.

"Mua niin ottaa pattiin koiravieraat, varsinkin kun ei edes etukäteen kysytä, saako koira tulla."

Minuakin ottaisi jos ei kysyttäisi etukäteen saako meille koirat tulla.

Mekään emme vie koiraa kylään, ellei ole ensin kysytty. Harvoissa paikoissa on mukana.

Vierailija

Lainaus:

Sitten minut haukutaan hirveäksi nipoksi. En nipottaisi, mikäli meillä olisi yhteiset pelisäännöt, joudunhan minäkin VAIVAUTUMAAN koiraa komentamaan...

Nipo siis siksi, että yritän pitää koiran kurissa enkä päästä esim. sänkyyn. Sohvalle menosta annoin jo myöten, mutta seuraukset oli aika huonot: koira alkoi tottelemaan huonommin, oli itsepäisempi, ilmeisesti päätteli että on saanut tahtonsa läpi ja päässyt pomoksi. No, nyt on lopulta päädytty siihen, että koira ei sittenkään saa olla sohvallakaan.

t. 5

Vierailija

Enimmäkseen meillä kotona kukaan ei puutu koulutukseen.

Tytär joskus huutaa viereisestä huoneesta, että "ei kaksoiskäskyä"

Huomaan sit itsekin, että käsken kaksi kertaa.

Vierailija

anoppilassa kun ei ole huoneita johon koiraa laittaa.

Olen kouluttanut koiraa, jotta ei tartte muualle sitä laittaa kahvittelujen ajaksi.

Tää vaan vesittää mun koulutusta.

Periaatteessa olen loukkaantunut tästä toisen työn vesittämisestä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat