Mikä paras karkki laihduttajalle?

Vierailija

Nyt ei saa vastata, että ei mikään. Muusta pystyn tinkimään, mutta jotain makeeta tarvii saada. Siispä muutama karkki on varmaan parempi kuin pulla, jätski tms. Älkääkä ehdottako hedelmiä, syön eka ne ja sitten haen vielä jälkkäriks pari karkkia.

Mutta siis minkälaiset karkit olis "kevyimpiä"? Onko ne Dietorellet sun muut sitten parhaita? Olen kyllä ihan kaikkiruokainen...

Kommentit (11)

Vierailija

jos vain pari karkkia heitää suuhunsa silloin tällöin, niin ei mielestäni tarvitse olla mitään dietorellejä. niistä tulee niin hirveet vatsanväänteetkin

Vierailija

Siis ihan oikeasti! Mm. valkosuklaapatukasta menee 2 pistettä ja sillä todellakin tyydyttää makeanhimon. Kannattaa kokeilla vaikkei painonvartijoissa laihduttaisikaan. Mä en itse pidä niistä dietorelle karkeista. Jäätelöissä mm.vaniljapuffet (2,5p.) ja solero exotic (2p.) Laitan pisteet kun niitä itse laskeskelen. Jokatapauksessa ei sieltä kalorisimmasta päästä.

Vierailija

on tosi hyviä, maistuvat ihan karkille eivätkä sokerittomille pastilleille ;) makuina löytyy lakka-lakritsi, puolukka-lakritsi ja vadelma-lakritsi, vadelma on minusta paras.

ainoa huono puoli on se että jos syö enemmän niin alkaa pierettämään kovasti...

Vierailija

tarkkaile, miten sun vatsa niihin reagoi... Itse saan ilmavaivoja jo pienestä määrästä.

Nythän on myös niitä Malaco truly -pusseja, joissa on vähän vähemmän sokeria. Muutam karkki vaikka ruoan jälkeen ei kenenkään laihdutusta pilaa, jos se pysyy siinä muutamassa.

Vierailija

Mä sanoisin että paras karkki laihduttajalle on mikä hyvänsä sellainen karkki, josta itselle tulee jo muutaman jälkeen tyytyväinen olo. Itse ottaisin ilman muuta mieluummin pari oikein hyvää karkkia kuin ison kourallisen jotain mikä ei oikeasti kuitenkaan ole ihan sitä mitä kaipaan.

Vierailija

Ite pidin kerran pari kuussa kunnon herkkupäivän, söin hyvällä omallatunnolla irtokarkkia sekä sipsejä jne...

Kun liikkuu paljon ja muuten syö terveellisesti ei tarvi tollasia miettiä edes. Paino tippuu silti, vaikka välillä herkuttelee.

Ite en jokapäivä herkkuja söis, vaan kun suo itselle sen herkkupäivän ei tarvi kärsiä huonosta omastatunnosta. Samalla pääsee siitä "sokeritissuttelusta" eroon. Seuraavana päivänä taas tiukka vaihde päälle syömisen kanssa ja kunnon hikiliikuntaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat