15 v tunnollinen ja vastuuntuntoinen poika

Vierailija

haluaisi mennä kaverinsa kanssa kahdestaan Tuska Festareille, teemmekö vanhempina väärin, kun luotamme pikaan ja hänen kaveriinsa ja päästämme menemään?

Kiitos sinulle!

Kommentit (2)

Vierailija

Itselläni on vastaava tilanne eli kesällä 15v. täyttävä kiltti ja luotettava (ainakin äidin silmissä tähän asti...) haluaa festareille kaverin kanssa. Saimme kuitenkin tuttavapiirissä olevan aikuisen lähtemään poikien mukaan eli hankimme "esiliinan", joka ei kuitenkaan ole oma vanhempi. Jos festari olisi ollut asuinpaikkakunnalla, raja olisi vedetty siihen, että vanhempi vie ja hakee festareilta.

Enemmän minua huolettaa muiden festarivieraiden kuin oman lapseni käytös.

Vierailija

olin 15-vuotias kiltti ja tunnollinen tyttö. Säästin itse rahat nummirokkiin juhannukseksi, vanhempqani vakuutin täysi-ikäisellä sukulaisnaisella joka tuli mukaan seurueeseen.

Sukulaisnainen haki meille juhannusviinat ja vietimme ikimuistoisen juhannuksen ympärikännissä epämääräisten rokkareiden kanssa naiskennellessa. Kolme päivää siinä meni, sitten kotiin (apteekin ja jälkiehkäisyn kautta) taas kiltisti äidin tykö.

JA NÄIN NE TEKEE KAIKKI MUUTKIN

..omaa tytärtäni en päästä festareille ennen kuin täyttää 35, ei yhtään ollut itselläkään järkeä päässä silloin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat