Seuraa 

Vastailit mulle 10. pvä siihen tupakeittiön värimaailma kysymykseen ja vähän vinkkasit et saattas olla Askon Look sarjaa myytävänä :) Jokos mies on antanu luvan myydä? Missäpäin te asutte? Itse Keski-Suomessa... Kiinnostus heräs huonekaluja kohtaan, mut Askon sivuilla ei tainnu enää olla kuvia tosta Look -sarjasta...

Kommentit (4)

Hei,

soittelin askoon ja kyselin et paljonkos me ollaan maksettu huonekaluista kun en enää muistanut.

kirjahylly maksoi 539e ja senkki 638e ja olisivat yhteishintaan myyneet tuhannella eurolla. mä ajattelin et jos noista meidän huonekaluista sais 650e. Mitäs olet mieltä? Ovat hyvässä kunnossa ja jos olet edelleen kiinnostunut niin tervetuloa vaan kattomaan ja näkemään ne omin silmin.

ja väri oli siis se kirsikka.

tälläista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heissan!

En ole huomannut viestiäsi.Sorry. En ole puhunut asiasta mieheni kanssa mutta jos olet edelleen kiinnostunut, niin voisin asiasta mainita tänään. Kirjottelen huomenissa vastauksia tähän ketjuun.

Kävin jokin aika sitten Askossa ja kyllä siellä jotain Look-sarjaa oli vielä myytävänä. Nämä meidän kalusteet ovat minusta tosi hyvässä kunnossa vielä, mutta kun väri ei minun mielestä meidän uuteen kotiin sovi:) Mies taitaa olla toista mieltä... En muista ilmoitinko et meillä on sarjasta kirjakylly, 2 lasiovella, senkki, jossa on matala senkki, jossa on kaksi kaappia ja neljä laatikkoa kaappien välissä ja vielä kirjotuspöytä.

minun sp.soite on klaitala@jippii.fi niin siihenkin voit kirjottaa. Mut huomenna asiasta lisää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat