Mitä lastentarhan tädit IHAN OIKEASTI haluaisivat keväällä "kiitoslahjaksi"?

Vierailija

Kertokaa te täteinä olleet / olevat. Mikä lämmittäisi eniten mieltä kesäloman kynnyksellä?

Kaunis kukka istutettavaksi tai ruukkuun / pullo kuoharia / vai mitä...?!?

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

En halua Pentikiä, en Aarikkaa, en koruliikkeen lahjakorttia, en viiniä, en kahvia, en astioita..

Sen sijaan ottaisin mielelläni parvekekukan, suklaata, hyvää teetä, viherkasvin, leffalipun,...

Leivonnaiset kahvipöytään ois kiva, jos tuhottaisiin työkavereiden kanssa yhdessä. Kotiinkin kelpaa, mutten ole mikään leivonnaisten ystävä ja kakku tmv saattaisi jäädä isolta osalta syömättä.

Vierailija

Hoitajiakin ryhmässä on 4, johtaja mukaanlukien 5. En edes kaikista hoitajista ole oikein perilläkään minkälaisia ovat. Ja heille kaikilleko pitäisi ostaa Pentikiä, Aarikka ja Marimekkoa? Ihan uskomatonta lahjavöyhötystä. Ja sitä ihmettelen myös, että jotkut hoitajat ihan tosissaan vastaavat mitä haluaisivat mieluiten. Minusta lahjat ovat henkilökohtainen kiitos hoitajille, enkä todellakaan kaikille haluaisi jotakin "mukavaa ja pientä muistamista" jokaiselle viedä tasapuolisuuden vuoksi. Olen itse myös hoitoalalla, enkä odota yhdeltäkään pitempiaikaiselta omapotilaalta tai omaiselta mitään henk.kohtaista lahjaa hoitosuhteen päätyttyä, vaikka olisin tehnyt työni hyvin pot. ja omaisten mielestä.

Vierailija

Vanhempaintoimikunta keräsi kaikilta vanhemmilta 5¬ / lapsi ja koko talon henkilökunta sai lahjakortit Stockalle. Vanhemmillekin tuli halvemmaksi kun vitosella sai lahjan koko talon väelle.

Vierailija

Vanhempaintoimikunta keräsi kaikilta vanhemmilta 5¬ / lapsi ja koko talon henkilökunta sai lahjakortit Stockalle. Vanhemmillekin tuli halvemmaksi kun vitosella sai lahjan koko talon väelle.

Vierailija

Valitettavasti ei passaa minulle: olen ollut useammassakin yhdistyksessä mukana "puuhanaisena" ja kurkkua myöten täynnä, että tällaiset järjestelyt kaatuvat yhden / parin henkilön niskaan. Nykyään välttelen kaikenlaista organisaattorin roolia. Siis vaikka se minulle luontevaa onkin, niin sitä huolehdittavaa tuppaa kerääntymään lopulta liikaa.

Vierailija

Koska lapset allergisia, en voi kukkia sisällä pitää. Pullo kuoharia olisi ainakin vaihtelua, harvoin kukaan sitä alkoholia tuo. Kaikki ei sitä tietenkään juo, mutta ei juo kahvia ta teetäkään ja kovin yleistä on saada paketti jotain erikoiskahvia/teetä etenkin joulun alla. Ei kaikki myöskään syö suklaata, itselleni toki kelpaa :)

Vierailija

Minä olen antanut usein kukkia juuri siitä syystä, ettei jää pölyttymään kaappiin ja tuo aikansa iloa kuitenkin. Jouluna annoin pph:lle 4 kpl Marimekon käsipyyhettä maltillisella kuosilla ja värillä. Tuo oli poikkeus ja ajattelin, että on kuitenkin jonkinlainen kulutustavaralahja ja toisaalta meidän pph ei ole mikään sisustusfriikki ja hänellä ei ole mitään tarkkaa makua. Lisäksi on kaksi juuri aikuistunutta lasta, joille voi antaa ne, ellei itse halua pitää.

Normaalisti annan kukkia. Jouluna joulukukkaasetelma. Ja kesän kunniaksi joko näyttävämpi pihakukka tai sitten joku sidoskimppu.

[quote]

mitä paskaa niissä on tyyliin vanhentuneita maitotiuotteita, lasten räkäknoppeja jne. YÖK yök yök!

Vierailija

Niistä on keskusteltu ennenkin täällä olikohan joulun aikaan viimeksi. Itse en kyllä kehtaisi mitään virtuaalivuohia tädeille viedä, ihme vitsiltä kuulostaa. Meidän lapsilla on päiväkodissa 2 ryhmässä yhteensä 10 hoitajaa, joten en tod osta mitään kuoharipulloja kaikille, tulisi hullun kalliiksi. Olen monena vuonna ostanut servettejä vuodenaikaan sopien, nyt en taida kehdata enää niitä joten täytyy keksiä jotain muuta vastaavaa.

Vierailija

niitä itsetehtyjä leivonnaisia. Mutta vaikkapa lahjakortti johonkin erikoisliikkeeseen tai puutarhamyymälään, kultasepänliikkeeseen. Body shopin joku ihana rentouttavajutska voisi olla myös kiva. Samoin Pentikin tai jonkun muun kotimaisen tuotteet. Karkkia ei.

Vierailija

En ole koskaan ymmärtänyt tätä lahjomista, vaikka päiväkotihenkilökunnan palkka olisi huono.

Minulla on myös sairaanhoitajana lasten teholla palkka huono, mutta en oleta lasten vanhempien tavaralla nostavan sitä. Jos en pärjää itse omalla palkalla, vaihdan alaa. Ei tulisi mieleenkään kerjätä "henkilökohtaista lisää" vanhemmilta.

Vierailija

Tilanne se, että vuoden sisään lasten hoitopaikka on vaihtunut jo kaksi kertaa (syynä ensin muutto ja heti emme saaneet mieleistä hoitopaikkaa). Uudessa/ viimeisimmässä paikassa lapset olleet vasta pari kuukautta, joten emme nyt rupea taas kerran ostamaan 10 hengelle lahjoja.. lapset siis eri ryhmissä, ja kaikille tietenkin pitäisi ostaa lahjat. Kiitoslahjat edellisille hoitajille kyllä ostettiin, ja varmaan nykysillekin tullaan jatkossa ostamaan, kunhan lapset vähän kauemmin olleet tuolla hoidossa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat