Argh! Miksi kirjaudutte Facebookiin, jos kerran ette aio tehdä siellä koskaan mitään?

Vierailija

Ärsyttää, kun 90% ystävistä on Facebookissa pelkkiä statisteja. Ettekö tiedä, että siellä on tarkoitus tehdä muutakin kuin vain komistella kuvan ja nimen voimalla?

Kommentit (12)

Vierailija

tehdä hauskoja testejä ja verrata tuloksia ystävien tuloksiin, liittyä ryhmiin ja keskustella niissä, tavata tuttuja vuosikymmenten takaa jne.

Vierailija

Musta ne jotenkin lapsellisia ja suorastaan typeriä juttuja mitä siel on. Liityin vain siksi että sain niin monta kutsua sinne. Onpahan siellä nyt paikka mistä saa osoitteeni jos joku haluaa viestitellä.

Vierailija

pysyy yhteys tuttuihin, joihin muuten olisi vaikea pitää yheteyttä. Löysinkin sieltä monta "kadonnutta" tuttua.

Mutta mulla ei kerta kaikkiaan ole aikaa osallistua kaiken maailman vampyyrikisoihin. Olen pahoillani. Toivottavasti tuttuni eivät loukkaannu.

Vierailija

Lainaus:

Mutta mulla ei kerta kaikkiaan ole aikaa osallistua kaiken maailman vampyyrikisoihin. Olen pahoillani. Toivottavasti tuttuni eivät loukkaannu.

Vierailija

Lainaus:

Musta ne jotenkin lapsellisia ja suorastaan typeriä juttuja mitä siel on. Liityin vain siksi että sain niin monta kutsua sinne. Onpahan siellä nyt paikka mistä saa osoitteeni jos joku haluaa viestitellä.

Noh, ehkä muutaman vuoden päästä helpottaa!

Vierailija

kirjauduin kun kävin katsomassa kaverin lapsesta kuvia. En ollut nähnyt heitä vuosiin ja tietysti kiinnosti miten vauva on kasvanut. Muuten en siellä sitten ole käynytkään. En edes muista enää salasanaakaan tai sitä oliko sinne edes sellaista.

Kiertokirjeet ja tyhjänpäiväinen viestittely on muutenkin sellaista jotka deletoin ihan sähköpostistakin katsomatta. Siellä ei vain kertakaikkiaan ole mitään mikä kiinnostaisi.

Vierailija

Muutama ainoastaan jotka lähettelevät kaikkia kivoja juttuja! Ite oon tosi aktiivinen. Siihenhän se perustuu, et jaetaan kiertokirjeitä ja hössätään kaiken nastan parissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat