Huutonetin palautteesta. Miksi jotkut eivat anna palautetta? Riittaako se kun on itse saanut hyvan palautteen, niin ei enaa jaksa vaivautua...

Vierailija

summa on saapunut tililleni. Tuntuuko kellään omassatunnossa?

Enää ei tipu palutetta kunnes olen sitä ensin itse saanut.

Kunnian ja omantunnon kautta vannon, että olen myynyt todellakin kiitettävässä kunnossa olevia...." kohteita" .

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mutta eipä tuolla nyt enää ole niin väliä, kun olen ehtinyt kerätä jo n. 50 positiivista niin samapa tuo jos joku jättää laittamatta. Mutta onhan se aina kiva kuulla jos toinen on tyytyväinen.

Vierailija

tai saatan kaupoissani lähettää tuotteen ennen maksua jos ostajalla paljon ja vain positiivista palautetta. Ylläpitokin palautteen annosta muistuttaa. Onko NIIIN työlästä kirjoittaa vaikka pelkkä " kiitos" ??!

Siis ap muistuta toista osapuolta vaikka privaviestillä, palaute kun saattaa ihan vain unohtuakin =)

Vierailija

ja mun mielestäni nykyään palautteita laitetaan paljon nihkeämmin kuin aiemmin. Pari vuotta sitten niitä laittoi lähes kaikki, mutta nykyään varsinkin uudemmat käyttäjät jättävät antamatta. Saattavat silti kiitellä jopa meilillä tuotteesta, mutta eivät anna palautetta.

Mulle sillä ei ole enää merkitystä, kun niitä on kertynyt lähes 750, itse annan kyllä aina kauppakumppaneille palautteen.

Vierailija

Voisitte yhtälailla olla täysin ilman niitä. Joku kuitenkin on ystävällisesti laittanut palautetta.

En vingu yksittäisten palautteiden perään mutta kokonaisuutena alkaa tympimään kun itse kuitenkin antaa aikaansa niiden laatimiseen.

En ole aktiivinen myyjä. Myyn silloin tällöin, pari kertaa vuodessa.

Olisi kaiketi ihan hyvien tapojen mukaista kiittää ja antaa palautetta.

Ilmeisesti käytäntö on nykytyyliin hälläväliä. Toimin sitten sillä periaatteella. Ottaa kyllä pattiin, sillä olen vielä ns. kunnon ihminen. Sotii vasten periaatteitani.

Vierailija

...muutaman kerran olen jättänyt antamatta palautteen koska en olisi voinut antaa positiivista. Kyseessä on ollut lastenvaatepaketit ja myyjä on selkeästi kuvaillut vaatteet parhaansa mukaan ja hänen näkemyksensä niiden laadusta on poikennut omastani niin paljon, että " hyvä käyttövaate" on meillä ollut ihan roskiskamaa. Eli, olen kokenut, että myyjä on toiminut hyvässä tarkoituksessa, mutten kuitenkaan rupea positiivisella palautteella " valehtelemaankaan" .

Mirulan

Vierailija

Minulla on pieniä lapsia ja täysi työ pitää huudot kasassa. Eikä aikaa roikkua netissä ylimmääräistä aikaa.

En millään ehdi vielä palautteita antamaan. Saatikka muista miten kaupat meni. Annan palautetta vain mieleen jääneistä kaupoista.

Minua huutonetissä ärsyttää se että jotkut huutajat selittävät ummet ja lammet yksityiselämästään. Ei minulla ole aikaa ystävystyä kaikkien kanssa joiden kanssa kauppaa teen. On muutakin elämää.

Vierailija

perustuu juuri palautteisiin.

Itse annan palautteen aina, ja jos ei itselle ala palatetta kuulumaan, laitan kauppakaverille ystävällisen muistutuksen asiasta.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minulla on pieniä lapsia ja täysi työ pitää huudot kasassa. Eikä aikaa roikkua netissä ylimmääräistä aikaa.

En millään ehdi vielä palautteita antamaan. Saatikka muista miten kaupat meni. Annan palautetta vain mieleen jääneistä kaupoista.

Minua huutonetissä ärsyttää se että jotkut huutajat selittävät ummet ja lammet yksityiselämästään. Ei minulla ole aikaa ystävystyä kaikkien kanssa joiden kanssa kauppaa teen. On muutakin elämää.

vauva-lehden elämää

Vierailija

mutta jos paljon niin mitä väliä. Itelläni on jotain 70 joka on musta ihan tarpeeksi takaamaan luotettavuuden joten ei haittaa vaikkei palautteita tulisikaan.

Vierailija

Just tuollaisissa tapauksissa palaute pitäisi antaa, jotta muut osaisivat olla varuillaan ko myyjän kanssa...

Olen pari kertaa erehtynyt ostamaan kauppiailta, jotka ilmoittavat joka kohteesta esim. lyhyesti " siis" ja tavara on ollut kaikkea muuta - kuintkein hirveästi positiivia palautteita - myyjä oli heti tarjoamassa alennusta tms. kun kritisoin väärän kuvan antanutta ilmoitusta.

Varmaan useimmille tämä sopii ja antavat sitten plussaa esim. yhteistyökykyiselle /joustavalle myyjälle pitäisi kuitenkin antaa ainakin neutraalia siitä, että kuvaus ei pitänyt paikkaa.

Harmittaa maksaa postareita vaattesta, jota ei ottaisi ilmaiseksikaan, kun luulee ostavansa jotakin siistiä...

Vierailija

vaikka sitten hengailla täällä. Ostan 20-30 tuotetta vuodessa ja tietty yritän muistaa palautteen laittaa heti tuotteen saatuani, mutta joskus saattaa unohtua tai olen ollut matkoilla tms. Enkä oikeasti ymmärrä, miksi yksittäinen palaute on NIIN suuri juttu, että sitä pitää perään vielä kysellä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat