Mitä teen kun 1v3kk repii JATKUVASTI verhoja?

Vierailija

Väsyneenä meinaa pinna palaa, vaikka tiedän, että lapsi ei ehkä ymmärrä tekevänsä " pahaa" . Kiellän ja otan kädestä kiinni, ohjaan muihin hommiin mutta ei. Hetken päästä on nauraen taas verhojen kimpussa :(

Kommentit (8)

Vierailija

minä olen jokaisen lapsen taapero-tutkimusaikaan ottanut pois kaiken rikkimenevän ja kaiken sellaisen mihin en ole lapsen halunnut koskea. Parin kuukauden välein aina laitan takas ja kokeilen onko innostus edelleen kova repiä ja kiskoa. Jossain vaiheessa sitten huomaa ilokseen että cd-levyt, kauko-ohjaimet, koriste-esineet jne eivät enää kiinnosta lasta.

Kaikkea ei toki voi siirtää, esim meidän pienin kiipeää tätä nykyä joka sohvalle ja pöydälle ym mutta ei osaa tulla alas että koko ajan saa olla perässä.

Vierailija

mua huvitti kun ennen lapsia olin päättänyt että meillä ei sitten sisustus muutu mitenkään lasetn myötä vaan meidän lapset uskoo sanomalla. LOL. Aika erinäköstä on joo kun ennen näitä neljää vekaraa.

Vierailija

voit unohtaa kivat verhoasetelmat ja muut sisustusjutut, jos et nimittäin halua menettää järkeäsi lopullisesti ja aiheuttaa traumoja lapsille.

Mä olen ottanut sen kannan että lapset saa olla lapsia, mä otan rennosti ja sisustan sitten kun ne on lähteny kotoa. Totta kai meilläkin rajat on, mutta ne on sitä varten että lapset pysyy hengissä, ei verhoasetelmien säästämiseksi.

Repivät meidänkin muksut verhoja aikansa, nyt ovat keksineet muita pahuuksia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat