Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikan avustus/keräys--->

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Suurin osa tietänee kuka Erika! Koti siis paloi ja omaisuus meni.:-(

Ainakin jossain ketjussa oli halukkaita auttamaan ja kirjoittivat, että voisi löytyä lapsille vaatetta, leluja ym ym...

Joku ehdotti, että tee uusi ketju. No tässähän se.

Tässä kopio minkä laitoin yhteen ketjuun:

Nyt täytyy ottaa osaa tähän keskusteluun.

Olen puhunut erikan kanssa puhelimessa ja hän ensinnäkin lähettää kiitokset kaikille, jotka keräyksestä on kirjoittaneet ja jotka ovat olleet/ovat valmiita auttamaan!

Jos haluatte jotain keräystä järjestää, niin semmoinen voidaan järjestää.

Vuodevaatteita, verhoja ja lasten vaatteita ja leluja ainakin tarvitsee.

Timon vaatteita oli säilynyt ainakin jotain.

Erikalla on vain vaatteet mitä päällä nyt on, joten hänkin tarvitsee vaatetta.

Huonekaluja ovat saaneet jo jotain.

Ensi viikon sunnuntaina ollaan menossa Erikan luona käymään ja viedään meiltä jotain heille.

Ja, jos haluatte auttaa, niin voin toimittaa tavarat heille.

Enemmän tästä sähköpostilla ja sitä kautta voin antaa enemmän yhteystietoja...

ammiima @ luukku. com VÄLIT POIS!!

Ai niin ja kissatkin selvisivät!!

Sivut

Kommentit (192)

Vierailija

Jessus, että ootte pikkusieluisia. Vakuutus EI välttämättä korvaa, jos ei ole tarpeeksi laaja vakuutus ja sossun kanssakin saattaa mennä aikaa. Nämä ihmiset ovat menettäneet lähes kaiken ja vielä shokissa, joten ei siinä ehkä ole heti voimia lähteä " anomaan avustuksia" . Eli kaikki apu on nyt tarpeen.

Vierailija

olko tyhmiä ja uskoko kaikenmaailman juttuja. Ajatelkaa kuinka hyvät rahat joku saa, kun vie kirpparille saamansa tavarat, kun kerran nimimerkillä on kavereita jotka auttavat. Tai jos saatte tilinumeron, niin tehkää poliisille ilmoitus laittomasta keräyksestä.

Vierailija

on oikeasti mun tuttu ja sille lähetin viestiä mitä tarvitaan kun kuulin että täällä keräystä hoidetaan! Mä en voi osotetta tänään antaa koska mulla ei ole sellasta,mut huomenna soitan postiin että saadaa posti resrantti, voin pyytää Impi-Liinaa kertomassa sen,jos joku oikeesti haluaa auttaa!

Mut haukkujat voi sit jättää sen huomioimatta!

Vierailija

Sähköpostilla tavoittaa, jos joku oikeasti on kiinnostunut auttamaan!!

Enkä halua mitään ilkeitä sähköposteja ja kommentteja kuinka tyhmää tämmönen keräys on jne...

Sähköpostilla aidosti auttamisesta kiinnostuneet saavat lisää yhteystietoja.

Kiitän vielä kaikkia ihania avuliaita ja lämminsydämisiä ihmisiä!!

Vierailija

Erikan perheelle. En ole Erika tai kukaan Erikan tuttu, vaan ihan ulkopuolinen, jolla ei siis ole mitään lahjoitettavaa tavaran muodossa, olisinkin vain lahjoittanut jonkun pienen summan (esim. 10¿), koska halusin auttaa edes jotenkin. Itse tiedän, että ihan pienikin apu tuossa tilanteessa lämmittää kovasti mieltä.

Nyt kun ei sitten rahalahjoituksia oteta niin haluan vain toivottaa Erikalle ja perheelle jaksamista. Toivottavasti saatte nyt asiat kuntoon, vaikka tilanne varmasti vaikea ja raskas näin aluksi. Mutta onneksi säilyitte sentään kaikki hengissä! Jos minulla vaan jotain tavaroita tai leluja ym. olisi niin varmasti auttaisin! Onneksi Suomen maasta löytyy vielä muitakin hyväsydämisiä, jotka haluavat auttaa. Minäkin tiedän kokemuksesta (tutuilta paloi myös talo), ettei se apu heti tule ja ei välttämättä ole kaikki vakuutukset korvaamassa.

Olihan täällä aiemmin se Tempakan järjestämä avustuskeräys Vantaalla tulipalossa kotinsa menettäneelle perheelle, heillähän ei vakuutus korvannut, koska tulipalo oli " omaa syytä" .

Joka tapauksessa paljon voimia ja uuden elämän alkua Erikalle perheineen kuin muillekin samanlaisessa tilanteessa oleville!

Vierailija

Että tämmönen vastaanotto tälle avaukselle.

Täällä oli paljon halukkaita auttamaan ja minä tarjouduin viemään tavarat perille.

Mutta sähköpostilla enemmän, jos olet halukas auttamaan.

Vierailija

Minulla ei ole mitään tavaraa teille, mutta voisin lähettää teille edes pienen rahasumman tilille. Järkyttävä tapaus ja haluaisin jotenkin olla auttamassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat