Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanja Karpela on nyt Tanja Saarela. Meni naimisiin.

Vierailija

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Tanja Karpela avioonPäivitetty 19:18

Kulttuuriministeri Tanja Karpela (kesk.) ja elokuva- ja tv-ohjauksen professori Olli Saarela ovat avioituneet tänään.

Tanja Karpelan sukunimi muuttui Saarelaksi, kertoi ministerin erityisavustaja Markus Ojakoski. (STT)

Vierailija

Tanja Karpela naimisiin

Julkaistu: 19:08

Tanja Karpela

Kulttuuriministeri Tanja Karpela (kesk) ja elokuva- ja tv-ohjauksen professori Olli Saarela ovat avioituneet sunnuntaina.

" Tanja Karpelan sukunimi muuttui Saarelaksi" , kertoi ministerin erityisavustaja Markus Ojakoski STT:lle

Vierailija

Päivä hyvin valittu (HÄN on kulttuuriministeri - eli urheilu + musiikki) ja varmasti tiesi että tänään käy lätkässä ja euroviisuissa jotenkin, Niin hän pääsee lööppeihin myös mukaan!!!

Loistavasti laskelmoitu, sitähän se nainen on - laskelmloiva

Vierailija

tosiaan se Tottikin oli jättänyt elatusmaksuja maksamatta. Kyllä mun mielestä tuollainen kuvaa miehen moraalia ja luonnetta eli en itse HUOLISI tuollaista... 17

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

olen huomannut, että naiset yleensä mustasukkaisia miesten ex:lle... Jos heille on lapsia tmv. niin pitää uuden naisen myös saada niitä... Sama koskee asuntoa, häitä ymv. ja toki hiukan hienompana kun ex:llä oli...;)

Minä veikkaan; Tanja on hankkitunut paksuksi Saarelalle, kävi likkaa luonnon päälle kun entinen nainen sai vauvan. Ja toki piti naimisiin mennä, olla pikkuisen parempi kun ex ja synnyttää lapsi liitossa, ei lehtolapsena... Ja tokihan miehelle on vaikeaa hylätä oma lapsi (jos siis normaali järjellä&tunteilla varustettu) vaikka naisen hylkäisikin. Ehkäpä Tanja koittaa saada miehen pidettyä kotosalla kun vauva talossa, ehkä se helpottaa sitä ettei näe tätä juuri syntynyttä lasta...?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

tosiaan se Tottikin oli jättänyt elatusmaksuja maksamatta. Kyllä mun mielestä tuollainen kuvaa miehen moraalia ja luonnetta eli en itse HUOLISI tuollaista... 17

Vierailija

Ihmiset elävät aivan liian varovaisesti, monet " nukkuvat" onnensa ohi. Onnea Tanja ja Olli Saarelalle! Kyllä sen usein jo parin kuukauden jälkeen tietää, että tässä on se oikea. On sitten eri asia, miten elämä arjessa sujuu. Onko tullut mieleen, että Olli Saarela on saattanut vihdoinkin kasvaa aikuiseksi? On lopettanut viinanjuonnin ja ulkomuotokin on täysin muuttunut, mies on laihtunutkin.

Vierailija

olen huomannut, että naiset yleensä mustasukkaisia miesten ex:lle... Jos heille on lapsia tmv. niin pitää uuden naisen myös saada niitä... Sama koskee asuntoa, häitä ymv. ja toki hiukan hienompana kun ex:llä oli...;)

Minä veikkaan; Tanja on hankkitunut paksuksi Saarelalle, kävi likkaa luonnon päälle kun entinen nainen sai vauvan. Ja toki piti naimisiin mennä, olla pikkuisen parempi kun ex ja synnyttää lapsi liitossa, ei lehtolapsena... Ja tokihan miehelle on vaikeaa hylätä oma lapsi (jos siis normaali järjellä&tunteilla varustettu) vaikka naisen hylkäisikin. Ehkäpä Tanja koittaa saada miehen pidettyä kotosalla kun vauva talossa, ehkä se helpottaa sitä ettei näe tätä juuri syntynyttä lasta...?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat