kertokaa miehet unelmienne seksistä..

Vierailija

eli kaikki yksityiskohdat täydellisestä naisesta, jonka kanssa täydellistä seksiä. Mitä naisen tulee tehdä saadakseen mies totaaliseen hurmokseen? noi häppäri/nännigallupit valaisevia, mut kertokaa hyvät miekkoset mitä voisi TEHDÄ että te suunnillen menettäsitte tajunne nautinnosta? :)

Kommentit (9)

Vierailija

en ole koskaan kuullutkaan.

Ap:n kyssäri, kyllä toi suuseksi on aika unelmaa. Nainen joka imee kunnolla ja tunteella. Ja sitten takaapäin syvään... Jo nousee tunnelma.

Vierailija

suomi johtaa lätkän MM finaalissa Ruotsia 16-0, toisessa kädessä hyvä sikari, toisessa makeaa sherryä vuodelta 2003

Makaan nahkatuolissani saan jalkahierontaa ja isoperseinen nainen imee minua ja nielee kaiken mitä minulla on antaa.

Tämä on oikean miehen fantasia, eikä mikään miccihiiren naisten mielistelytarina. Lyön vetoa , että sinulla on poninhäntä ja virkattu villapaita.

Vierailija

-mici65-:

Lainaus:

Unelmien rakastelu on sitä kun kumpikin antautuu halujen ja himojen viemäksi. Ajattelematta vaan antaen nauttia.

Ei sitä voi sanoa missä asennossa tai semmoista.

Se tunne tekee siitä sen IHANAN.

Kummallakaan ei saisi olla estoja ja halujen samanlaiset jotta kaikki olisi suurta unelmaa.

Osasinkohan pukea ajatukseni sanoiksi???

-mici-

Osasit, just noin.

Liika tekniikka ja temput vie jutun helposti itsen ulkopuolelle. Silloin muuttuu nainen ja itsekin esineeksi.

Vierailija

Alkuunsa nainen vois vaikka aloittaa itsensä hyväilyllä, johon lisäisi strippausta ja kevyttä masturbointia. Ja nainen saisi olla se aktiivisempi osapuoli joka myös vaatisi miestä nuolemaan klittaansa ja samalla tunkemaan sormet reikiin. Kun nainen olisi oman orkkunsa saanut kävisi hän ahnaasti kulliini huulillaan kiinni , jonka jälkeen työntäisi himoittavan takapuolen korkealle ja samalla pyytäisi panemaan takaa ja kovaa. Mielestäni myös nainen voisi puhua jotain pientä rivoa(ei mitn aaaahhaaaahh eikä saksaa) ja tuoda omat halunsa esille vaatien miestä tyydyttämään hänet.

Näitä tässä tuli mieleen kun vaimo jo nukkumassa ja mä netissä fantasioimassa.

Vierailija

tuo miesten fantasiaelämä... eikös se tuollaista olekaan kaikkien kotona? paitsi tuo ruotsi-suomi oli kyllä paras!

mulla on pari panokaveria ja molemmilla haaveena saada kaksi naista. onko muita? ja kyllä mä sitä tarjoisin, jos olis se " toinen nainen" . ;)

Vierailija

Unelmien rakastelu on sitä kun kumpikin antautuu halujen ja himojen viemäksi. Ajattelematta vaan antaen nauttia.

Ei sitä voi sanoa missä asennossa tai semmoista.

Se tunne tekee siitä sen IHANAN.

Kummallakaan ei saisi olla estoja ja halujen samanlaiset jotta kaikki olisi suurta unelmaa.

Osasinkohan pukea ajatukseni sanoiksi???

-mici-

Vierailija

Kun saisin vaimoni kanssa sänkyyn vaimoni kaverin. Kummatkin naiset imisivät kyrpääni vuoron perään loppuun asti. Sen jälkeen saisin nuolla kummallekkin naiselle orgasmin. Tämän jälkeen haluaisin rakastella naisia takaapäin vuorotellen. Kunpa tämän edes kerran kokea saisin olisin iki onnellinen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat