Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dildo on ihana!!!

Vierailija

Olen onnellisesti naimisissa, odotan neljättä lasta ja kaikki on muuten hyvin, mutta haluamme mieheni kanssa seksiä eri verran. Minä haluaisin päivittäin, mutta hän vain muutaman kerran viikossa. Joskus voi mennä viikkoja, ettei hänen tee mieli. Eikä hän " anna" , jos ei itse ole sillä tuulella...Olen kärsinyt tästä välillä paljonkin, varsinkin raskausaikoina, kun haluni ovat vaan yltyneet. Nyt kuitenkin tilasin mieheltäni salaa dildon netistä ja se on aivan IHANA! Saan sen avulla (salaa) tyydytettyä itseni milloin vaan haluan, eikä tartte sen takia olla tuskissaan. En voi kertoa asiasta miehelleni, koska hän ei ymmärrä ko. välineitä, varmaan suuttuis kauheesti. Harmittaa vaan, etten ostanut dildoa jo paljon aiemmin. En halua pettää miestäni tms., koska rakastan ja arvostan häntä suuresti. En ole koskaan edes suunnitellut sellaista, vaikka on panettanut miten paljon tahansa. Haluan vain orgasmin silloin kun siltä tuntuu, koska muuten kaikki ajatukset pyörii sen ympärillä (nännit ja alapää kihelmöi) ja puutteessa olo saa minut kiukkuiseksi!

Suosittelen lämpimästi!

Kommentit (3)

Vierailija

Eihän se ole keltään pois, jos harrastaa itsetyydytystä ja käyttää siinä apuvälineitä! Jos on tilanne, että pariskunta haluaa eri verran seksiä, niin kannatan ennemmin itsetyydytystä kuin pettämistä. Siinä ei loukkaa ketään, saa varman orgasmin, eikä tartte olla aina " takakiree" . Mulla meni vaan turhan kauan, että uskalsin hankkia dildon. En voinut mennä seksikauppaan, koska pelkäsin että joku tuttu näkee. Kauheeta! se olis tajunnu että mä harrastan seksiä...anyway, netistä oli tosi helppo tilata anonyymisti ja palvelu oli nopeaa.

Uusimmat

Suosituimmat