taas epäonnistunut IVF

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

Toisen IVF:n tuoresiirto takana ja tuloksena taas puhdas nega. Se ihmetyttää, että vuoto alkoi taas jo 8. päivänä siirron jälkeen eli viikko ennen testauspäivää. Onko normaalia? Luget eivät ikinä ole pitäneet vuotoa poissa.

Kommentit (5)

Vierailija

Kiva kuulla etten ole ainoa jolla alkaa vuoto noin pian siiron jälkeen. Jotenkin turhauttavaa kun ei pääse lähellekään oikeaa testauspäivää. En ole vielä kertaakaan mennyt veritestiin kun vuoto on alkanut niin paljon aiemmin. Pakastetun alkion siirroissa kyllä on ollut pidempi piina-aika kuin tuoresiirrossa.

No, eipähän tarvinnut kauempaa odotella tulosta...

Hyvää kesää teille kaikille ja kiitos tuestanne.

Vierailija

Minulla oli eka ivf ja negaa tuli myös. Menkat alkoi pp14. Vähän ehti jo toivoa, että josko tärppäisi. Lähes kolme vuotta on toista lasta yritetty ja sitä vaan ei tule. Eka lapsi onnistui ihan luomuna. Ihan outoa kun nyt ei millään tärppää vaikka mitään vikaa ei ole löytynyt.

Minkälaiset annokset teille on määrätty Lugeja? Itsellääni oli 200 mg kolme kertaa päivässä.

Voimia ja jaksamista sinulle ja kaikille muillekin negan saaneille. Yritetään nauttia kesästä. Me emme edes saaneet alkioita pakkaseen, joten syksyä tässä vaan odotellaan, kesää kuitenkaan unohtamatta.

terkuin,

miiri

Vierailija

Eli minullakin vuoto on tosiaan sekä tuoresiirron että passin jälkeen alkanut pp8. Tuoresiirrossa oli tukena Crinone geeli ja passissa luget. Olen ihmetellyt lääkärille tätä vuodon aikaista alkamista ääneen. Mikäli sinulla on PAS tulossa niin pyytäisin kyllä että tekisivät lääkkeelliseen kiertoon juuri tuon lyhyen piinavaiheen vuoksi.

Minulle lääkäri totesi, ettei tuo pp8 ole epätavallista. Mutta tuntuuhan se tosiaan surkeelta, kun ei edes testiä lähellekkään pääse.

Tsemppiä sinulle!

Vierailija

Kurjuus, kyllä nuo negat syö naista! Jostain pitäisi aina kaivaa voimia jaksaa eteenpäin ja rämpiä kohti seuraavaa hoitokierrosta. Mutta se lopputulos on kaiken vaivan ja tuskan arvoinen, jos moisen lottopotin - tai paremminkin työvoiton - jonain päivänä saa.

Aika pian sulla tuntuu vuoto alkavan, mutta en usko, että se kuitenkaan kiinnittymistä estää. Mulla ei myöskään pidä luget vuotoa pois, jos se kerran on tullakseen. Viimeksi niagara yllätti tuoresiirron jälkeen pp11.

Tsempit! ja voimia jatkoon!

Vierailija

Mulla ihan sama juttu!! Ekasta ivf tuli + ja viikolla 6 meni kesken, vuoto oli alkanut viikko siirron jälkeen. Toisessa ivf.ssä samoin 7 pv siirrosta alkoi vuoto, nedahan sieltä tuli. Nyt kolmas ivf alkanut punktio vko 23. Pelottaa ihan sikana et taas alkaa vuoto. Mulla ei taida luget pitää vuotoa poissa... Saa nähä mitä ne nyt keksii tälläkertaa.. Keskiviikkona nolla ultra. Jänskättää!!

Tsemppiä sulle, helpottavaa kuulla että jollaki muulla sama ongelma, luulin olevani ainoa!!!

-jasmuli-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat