Eikö ketään muuta ärsytä Lordin huono englannin lausuminen?

Vierailija

Hallelyyjaaaa....ARGH! Lisäksi kipaleessa on aika räikeitä kieliopppivirheitä.

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tässä puhuttiin LAULAMISESTA! Ei siitä lehdistötilaisuudesta!

Väänetään nyt vielä rautalangasta!

Lehdistötilaisuudessa hyvä kielitaito, laulamisessa aivan surkea!

Vierailija

Me miehen kanssa ihmeteltiin kans sitä kuinka hienosti Lordi puhui englantia telkkarissa!

Ja niitä kielioppivirheitä löytyy myös suomenkielisistä lauluista.

Vierailija

olen kuullut paljon huonompaa kielioppia ja lausuntaa. Kunhan se viesti menee perille, se on paaasia. Tuntuu tuo Lordi kykenevan kertoilemaan juttua, ja selittamaan omaa kokemustaan. Laulussa huomasi jotkut sanat tonkosti lausuttuna, mutta eihan tuo haittaa (?). Minua arsyttaa enemman sellainen kun yritetaan lausua niin amerikkalaisittain niinkuin esimerkiksi tuo naispuolinen juonttaja eilen illalla. Se arsytti!!!

nim. Englannissa asuva

Vierailija

No ei olekaan mutta tietenkään hän ei lausu sitä englantilaisittain kun laulaa turkiksi!

Eihän Taiskakaan lausunut Mombasaa suahilin kielen mukaan vaan suomen!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

olen kuullut paljon huonompaa kielioppia ja lausuntaa. Kunhan se viesti menee perille, se on paaasia. Tuntuu tuo Lordi kykenevan kertoilemaan juttua, ja selittamaan omaa kokemustaan. Laulussa huomasi jotkut sanat tonkosti lausuttuna, mutta eihan tuo haittaa (?). Minua arsyttaa enemman sellainen kun yritetaan lausua niin amerikkalaisittain niinkuin esimerkiksi tuo naispuolinen juonttaja eilen illalla. Se arsytti!!!

nim. Englannissa asuva

Vierailija

Laulamisessa ei ole mitään vikaa. Eipä tuo Boccellikaan ihan puhtaalla englannilla biisejään vedä (uusi levynsä on loistava) mutta miksi vetäisi kun ei ole syntyperäinen englantilainen??!! Halleluujaa...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ettekö osaa lukea????????

Tässä puhuttiin LAULAMISESTA! Ei siitä lehdistötilaisuudesta!

Väänetään nyt vielä rautalangasta!

Lehdistötilaisuudessa hyvä kielitaito, laulamisessa aivan surkea!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat