Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsa turpoaa joka päivä kuin olisin viimisilläni raskaana?

Vierailija

Ei ole kipeä kuitenkaan eikä ummetusta tai ripulia. Tätä jatkunut jo muutaman viikon ihan joka päivä. Syön terveellisesti, vältän rasvaa, syön salaatteja paljon, mansikoita, vadelmia, keittoja, puuroa.

Tämä alkaa olla jo ongelma kun turvotus niin pahaa ettei housut mahdu kiinni.

Myös pissaamisen tarve lisääntynyt hirveästi. Juon kyllä n.3 litraa vettä päivittäin

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Remeron ja toisen firman lääkkeenä nimellä mirtazapiini on oikea lihottaja!

Itsellä ja monella tutulla kyseinen lääke tuonut hirveästi kiloja. En huomannut että olisi muuten turvottanut, vaan lisäsi ruokahaluja ja läskejä tuli lisää.

Vierailija

Minulla nousi paino 10 kg ensimmäisen kuukauden aikana Remeronin aloituksen jälkeen. Ja nyt kun olen käyttänyt Remeronia 2.5 vuotta, on painoni 25 kg enemmän kuin ennen lääkettä. Mutta Remeronkaan ei lisää painoa muutoin kuin ruokahalua lisäämällä, eli olet vain syönyt enemmän.

Vierailija

Luultavasti syöt maitotuotteita, valkoista vehnäjauhoa, hiivaa ja valkoista sokeria. Jätäpä ne pois, niin varmasti auttaa, eikä enää turvota.

Vierailija

Hiivaa vähän epäillyt koska valkovuoto hieman lisääntunyt ja kokkareista. Täytyy huomenna mennä apteekkin. Voisiko hiiva oikeasti turvottaa mahaa?

Vierailija

Tuli vaan mieleen että jos olet, niin käytätkö makeutusaineella makeutettuja tuotteita? Ne aiheuttaa tosi monelle ilmavaivoja ja vatsan turvotusta...

Vierailija

Suomalaisen ruuan perustahan on vilja ja maitotuotteet? Kyllä sulla luut katkeilee enne aikojaan. Kaikkea saa syödä kunhan liikkuu eikä syö älyttömiä määriä esim. sokeria tms.

Vierailija

Nytkin maha on kuin jalkapallo. Näin on ollut vuosikausia. Ihan sama mitä syön, niin aina turpoaa. Hiivallisia tuotteita jos syön, niin sitten tulee lisäksi vielä vatsakipuja ja maha menee löysäksi =/ Aika rasittavaa. Mun kohdalla kyse ei voi olla ees mistään masennuslääkkeistä tai muistakaan kun en mitään lääkityksiä käytä. Mikähän mättää?

Vierailija

Suolistossa voi olla kasvainkin. Mun ystävä ihmetteli, että miksi mun vatsa on niin kumman turvonnut. Suolesta leikattiin noin 35 cm. Ei mitään varsinaisia muita oireita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat