pelko tukoksista... :(

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

heip!

mulla kauhee paniikki päällä kun mulle on ilmaantunut vasempaan jalkaan kauheat suonikohjut ja myös alapäästä niitä löytyy. melkein koko ajan on kauhee paineen tunne alapäässä ja jalkoja särkee. kauan en jaksa enää edes olla liikkeessä... yöllä jalkoja särkee kauheesti. nyt mua on alkanut vaivaamaan pelko et mulle tulee joku veritulppa tai jotain... viime yö meni sit sitä pelätessä. kerroin viime viikolla neuvolassa jolloin asia ei vielä näin paljon vaivannut mut eipä tuo th paljon auttanut asiaan!!!

onko muita joilla näitä vaivoja? ja muita jotka pelkäävät?

en haluis pelätä koko loppu aikaaa. voikohan asialle tehä jotain ja häviääkö nää kauheet mollukat synnytyksen jälkeen???

katjuska rv 31

Kommentit (3)

Vierailija

kiitos teille jo jotka jo vastasitte... niin siis mulle on tullut painoa nyt 11kg mut niin tuli edellisessäkin raskaudessa paljon eikä ollut mitään vaivoja. viime yön sain onneksi jo nukuttua paremmalla mielellä eikä särky ollut niin pahaa.

olen tosiaan käyttänyt noita tukisukkia tai mitä lie lentosukkia mut mietin et pitäiskö ihan ostaa jotkut kalliit jostain instrusta?!

Vierailija

eilisestä asti pelännyt samaa :(

Eilen illalla särki kovasti vasenta pohjetta samasta kohti, aamulla ja päivällä tänään vain jatkui. Meinasin jo soittaa päivystykseen, mutta en sitten kuitenkaan. Nyt ei ole särkyä.

Onkohan painonnousulla mitään osuutta asiaan? Mulla tullut jo 16kg painoa ja lievää turvotusta on.

Ras-mam rv 30+3

Vierailija

Mulla on ollu jalat kipeät jo pitkään, suonikohjuja ei oo onneks ainakaan vielä tullut mutta laskimovaivoja selvästi on ja varsinkin pohkeita särkee,

neuvolassa jaloistani mainitsin ja terkka sanoi että jos jalkaan tulisi tukos olisi se todella kipeä, yleensä niin arka ettei jalkaa pysty edes liikuttamaan ilman kovaa kipua..

eli tilan kyllä kuulemma erottaa heti normaali särystä mutta eipä semmoisen tuleminen tietenkään hyvä juttu ole.

meidän suvussa lähes kaikille naisille on tullut raskauden aikana pahoja suonikohjuja eikä kukaan ole kuitenkaan tukoksia saanut ja monella kohjut hävisivät pois raskauden jälkeen..eikä suonikohjuleikkauskaan ole suuri operaatio tänä päivänä. Koita olla rauhallisin mielin. Oletko käyttänyt tukisukkia?Mulla ne ainakin auttaa paljon kun laitan ne heti aamulla jalkaan ennen ylösnousua, mun jalat ei tosin ole varmasti yhtä kipeät kun sulla noiden suonikohjujen kanssa..en tiedä oliko mun turinoista mitään hyötyä mutta koita jaksaa!

Queen rv 28+4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat