sallittuja nuhalääkkeitä???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kurkku tulossa kipeäksi, miten te muut imettävät äidit olette hoitaneet itsenne kuntoon nuhasta? Mitä lääkkeitä saa käyttää jne.?

Kommentit (6)

Vierailija

luin tuon Vickin selosteen hulimattomasti- ei ollut mainintaa et saa käyttää- ei ole tietoa- pahoittelen- mut mä oon käyttäny ainakin sitä vaporubbia- auttaa sekin

Vierailija

Itse oon käyttänyt myös noita em. keittosuolatippoja. Weledalla on lisäksi sellaista keittis-suihketta missä mukana aloe veraa, on ihan hyvää mun mielestä. Olen myös käyttänyt Nasolin suihketta (myös loppuraskaudesta lääkärin luvalla!) kun oli oikein tukkoinen nenä. Nasolin tippojahan saa käyttää myös yli 3kk vauvoille, joten ainakin jos vauvasi on vanhempi kuin tuo 3kk, niin ymmärtääkseni voi ihan turvallisesti käyttää. Särkyyn ja kuumeeseen parasetamolia. Kurkkukipuun käytin myös raskauden aikana bafucin-tabletteja ja niitä voi ihan turvallisesti käyttää. En kylläkään mene vannomaan niiden tehoon.. Ja tärkein lääke tietysti on lepo!

Pikaista paranemista!

Toivottelee mehis ja pojuli 8+kk

Vierailija

bafusinia saa syödä ja myös Buranoita- luulin että ne oli kiellettyjä mut eilen just tarkistin asian- nenän tukkoisuuteen esim.tätä

http://spc.nam.fi/humspc/v/222750.xml?Template=/html/spctemplate.html

Eli Vickin nenäsuihketta- sitäkin saa käyttää.

Odotusaikana taisi olla enemmän kiellettyjä aineita... Toki mahd. vähän mut tarvittaessa aika monta apua käytettävissä- sit on se kuuma juoma Parasetamol C tai jotakin kun Finnrexiniä ei muistaakseni ja suositella imetyksenkään aikana- tarviikin tarkistaa:)

Toipumisia!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat