Tästä on varmaan jo keskusteltu.. ALKURASKAUS & TREENAAMINEN!!

Vierailija

Niin, kolmatta odotan, ja ton kuopuksen jälkeen mulle on iskenyt liikuntakärpänen =) Steppiä, spinningiä, body pumpia ja aerobiciä (sekä salia silloin tällöin)



Mitä lajeja saan jatkaa? missä menee raja esim . painojen suhteen? saako sykkeet nousta yhtä korkeelle kuin normisti trenatessa?



Kiitos vastauksista!

Kommentit (4)

Vierailija

Ainoastaan lajit, joissa on vatsaan kohdistuvan iskun riski, ovat kiellettyjä. Lähellä 20. viikkoa tai jo aiemmin kannattaa tarkkailla liikkeitä, joissa kohdun alueelle kohdistuu voimakas paine, kuten suurilla painoilla tehtävissä (massa- tai voimatreenissä) jälkaprässissä ja kyykyssä. 20. viikon jälkeen on syytä tarkkailla sykettä ja ponnistuksia, joita kaikki eivät pidä loppuraskauteen sopivina - ja onhan toki niinkin, että kehon painopisteen muuttuessa erityisesti hypätessä voi sattua kaatumisia. Kysy lisää neuvolasta.

Vierailija

raja pätee loppuraskauteen. Ongelmana ei välttämättä ole hapen loppuminen vauvalta, vaan äidiltä (> pyörtyminen, kaatuminen).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat