Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy kampaajalta:

Vierailija

Kommentit (12)

Vierailija

-Ei onneksi ole vielä näkynyt täitä, kauhulla sitä päivää odotan.. Yleensä nämä asiakkaat ovat koululaisia.

Joten kaikki koululaisten ja päiväkotilaisten äidit, Älkää tuoko kesken täi-epidemian lapsia kampaamoon.. tai tarkistakaa ainakin kotona lastenne päänahat ennen tuloa:)

Vierailija

Mulla taasen on paksu, karhea ja helposti laineille märkänä menevä hius. Mikä olisi hyvä aine föönaamiseen, jotta hius pysyy suorana? Tai ainetta suoristusraudan alle? Tuntuu, etteivät edes silottavat shampoo&hoitoaineet auta tähän hiuspehkoon.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Suosittele myös jotain tuotetta (spray vai mikä) joka pitkille paksuille hiuksille hyvä muotoillessa. Mielellään edullista...

Itse käytän vain ammattivälineitä, joten en hirveän hyvin osaa suositella kaupasta saatavia kihartimia ym.

Mutta jos sinulla on pitkä tukka, niin osta sellainen, jossa on paksu kiharrin-osa. ja joka kuumenee asteittain ja jossa on myös viileä asento.

kihartimen alle aina lämpösuoja. Tai jokin kalvonmuodostaja. Muotovaahdot (cutrinilla schooc muotsikka tosi hyvä)

Vierailija

jos mun asiakkaalta löytyy täi, pesen hiukset täisampoolla (mulla on varalla) jos asiakas haluaa. Hanskat kädessä tietenkin. Hiusten leikkuuta tai käsittelyjä en tee, varaamme uuden ajan, hoidon jälkeen sitten voi tulla.

Kaikki mahdollinen kertakäyttöinen/halpa roskiin, ja esim sakset desinfiointiin ja karanteeniin. Huolellinen pesu tietenkin pinnoille.

Vierailija

Jos löytyy täitä, niin äkkiä asiakas pois kampaamosta. Kaikki muut asiakkaas ulos myös ja paikka kiinni loppupäiväksi. Koko kampaamo kiinni loppupäiväksi. Rahallinen menetys: HIRVEÄ!

Hottia on porrastetut niskat, pitkissä rikottu, under-cut tyylit,

Tummat, blondit, shokkiraidat (paksut pantamaiset) , keesit..

Uusimmat

Suosituimmat