Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

syödessä vauvan 3kk pää hikoilee... onko normaalia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (8)

Vierailija

Moi

Ainoa mistä vauvat hikoilevat on pää. Hikoilu on ihan normaalia. Meillä poika on kova hikoileen. Tuleehan sitä joskus itselläkin hiki syödessä. *Hymy*

Vierailija

Meilläkin poika alkaa hikoilla päästä, kun saa maitoa. Takatukka on aina syötön jälkeen ihan märkänä. :D Jostain muistan lukeneeni, että jotkut vauvat reagoivat syömisestä syntyvään nautintoon hikoilemalla. Ja poika on kyllä aina ollut innokas syömään. ;D

Neiti ei puolestaan hikoile, eipä ole ollut myöskään yhtä innostunut syömisestä.

Mia79 ja touhukaksikko 6kk

Vierailija

Meidän poika myös hikoilee syödessään ja juuri päästä. Hänellä on tosin sydänvika ja kardiologi väitti kiven kovaan vastaan että vauvat eivät muuten hikoile...mä kovasti ihmettelin että miten niin eivät. Olen tehnytkin kyselyä muilta mammoilta ja tosiaan kyllä terveetkin lapset hikoilevat syödessään. Ei tainut kardiologi olla ihan ajantasalla vauvoista.

Eli normaalia se vissiin on!

Vierailija

Ja eilen kun vauva makoili nahkasohvalla kun muu perhe pelasi monopolya, niin en hoksannut vauvaa tarkkailla. kun nosti hänet ylös sohvalta, niin sohvalle jäi oikein hikilätäkkö ja takaraivo vauvalla suorastaan valui hikeä! Vauva 4kk...

käyttäjä-2050
Seuraa 
Liittynyt9.5.2004

Tyttö 4 kk hikoilee syödessään niin, että minulla tulee vaatteisiin märkiä kohtia siihen, missä tytön pää on syödessä. Hikikarpaloita on ohimoilla ja nenällä, niskastakin tukka märkänä. Neuvolassa pidettiin ihan normaalina. Ja isänsäkin on tosi kova hikoilemaan :)

Vierailija

Meidänkin vauva hikoili syödessään (imetyksessä, ei enää kiinteitä syödessään). Ja nyt 10kk iässä on yhä kiharat aina märkinä, kun touhottaa menemään vauhdikkaasti. On luonteeltaan sellainen, että tekee kaiken aina täysillä, " hikipäässä" touhuaa.

Uusimmat

Suosituimmat