Paljonko sihteerin paikkaa hakiessa kannattaa laittaa palkkatoivomukseksi.

Vierailija

Olen hakemassa sihteerin töitä ja olen tradenomi. Ei välttämättä vastaa ihan koulutusta, mutta töitä kuitenkin. Mitä voisin laittaa palkkatoivomukseksi? Kiitos kaikille, jotka voivat auttaa.

Kommentit (15)

Vierailija

ja saa palkkaa 1900 euroa kuukaudessa. Sekin on kuulemma enemmän kuin mitä heille yleensä maksettaisiin, mutta sai tingattua pomolta palkkaa ylemmäs...

Vierailija

Olen tradenomi ja työkokemusta oli tähän paikkaan tullessani muutamia vuosia vastaavista tehtävistä.

Palkkatoivomukseni oli muistaakseni 2000 e, mutta sain vastaani epäuskoista silmien pyörittelyä kun sen haastattelussa sanoin..

Ala on tekstiiliteollisuus, jolla on yleisesti ottaenkin suht matalat palkat. Lisäksi kotipaikkakuntani on työttömyyden suhteen maan mustimpia. Firmat ovat etulyöntiasemassa palkkaneuvotteluissa, sillä oven takana on jonossa ihmisiä, jotka olisivat suunnilleen valmiita maksamaan itse siitä että saisivat töitä.

Eli paikkakunnalla ja firman toimialalla on todellakin suurta merkitystä. Omaan kokemukseen perustuen sanoisin, että koko maan tasolla sihteerin/assarin hommia tekevien tradenomien palkat liikkuvat akselilla 1300e-3500e/kk, joten hajonta on tosi suuri.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat