itä-vantaa huomio:)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Täällä 32-v.kahen tytön äiti kaipailee kovasti ystäviä kahvittelun ja muunlaisen yhteisen tekemisen merkeissä,tytöt koululaisia.Kotosalla pääsääntöisesti oon,kurssin alotan mut vaan kerran kahessa vko.opiskelua ni kaipaan ystäviä pv.kuluxi...Mieskin on perheessä.Lemmikkejä ei oo mut teiän lemmikit ei haittaa:)Hyvät ystävät tervetulleita,yhteyxiä pitämään s.postilla ja textailemalla:)Viestiä alle laita jos kiinnostuit hyvästä ystävästä:)

Kommentit (6)

Vierailija

olen 30v.ja poikani 8kk asutaan vantaan asolassa. minäkin kaipailen kaveria päiviini, kahvittelu ja lenkkeilyseuraa. lähetä viestiä niin tutstutaan!

Vierailija

h-t-h-k:

Lainaus:

Täällä 32-v.kahen tytön äiti kaipailee kovasti ystäviä kahvittelun ja muunlaisen yhteisen tekemisen merkeissä,tytöt koululaisia.Kotosalla pääsääntöisesti oon,kurssin alotan mut vaan kerran kahessa vko.opiskelua ni kaipaan ystäviä pv.kuluxi...Mieskin on perheessä.Lemmikkejä ei oo mut teiän lemmikit ei haittaa:)Hyvät ystävät tervetulleita,yhteyxiä pitämään s.postilla ja textailemalla:)Viestiä alle laita jos kiinnostuit hyvästä ystävästä:)

Olen 30v. Perheeseeni kuuluu mies ja koiria. Mistä päin itä-vantaata olet? Hyvät ystävät ovat aina tervetulleita. Pistä postia tulemaan! mitu76@luukku.com

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat