Onks sulla ollut koskaan täitä?

Vierailija

Oliko helppo päästä eroon? Mistä sait niitä? Mitä oireita?

Kommentit (8)

Vierailija

miltee koko osaston sakki. Oli helppo päästä eroon mutta jyssäsin kyllä varmaan turhanki paljo itteeni ja ympäristöäni. Se tunne oli NIIN oksettava

Vierailija

Pojalla oli, sai tarhasta. Itse en pystynyt (tietenkään) katsomaan omaan päähäni olinko saanut tartunnan. Pesin kyllä täisampoolla tukan, mutta sehän pitää kampaa sen jälkeen tosi tarkkaan, enkä itse pystynyt kai niin tarkkaan että olisin varmasti saanut kaiken pois jos jotain olisi ollut. Eikä ole oikein ketään joka katsoisi. Ei sitä nyt kauheesti kehtaa mennä kysymään et voitko tarkistaa mun pään..

Hiukan kutisee ja tietty jo psyykkistäkin kutinaa moisen vuoksi...

Näitkö jotenkin itse että päänahkasi?

Anteeksi kun tenttaan ja kiva jos viitsit vastata.

Vierailija

mulla oli kerran täitä, eikä siis todellakaan ole hygieniasta kiinni. Tästä on jo aikaa vuosia, tapahtui ulkomailla, jossa seikkailin vähän epämääräisissä paikoissa: tartunnan sain ilmeisesti eräästä yöpaikasta. Itse aloin epäillä täitä voimakkaan kutinan vuoksi ja sitten kerran ollessani jo kotimaassa päästäni tippui (!!) täi työpöydälle paperien päälle, kun olin tekemässä jotain kirjoitushommia...

Aika selvä diagnoosi siis! Täin munat eli saivareet on myös periaatteessa helppo erottaa: ne on sellaisia valkoisia pieniä palloja ja kiinni hiuksissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat