Oletko kiinteistönvälittäjä vielä paikalla, olis PALJON kysyttävää??

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

että isommat firmat myyvät hitaammin.

Heillä on huonompi myyntiprosentti.

Meidän prosenttimme on yli 98.

Se on kova luku.

Meille on myös myönnetty luottoluokitus!

Eli kyllä firmoissa on eroa...

Se välittäjä

Vierailija

Vedätte kohteen pariksi viikoksi pois myynnistä.

Jos hinta on jo kohdallaan, syy miksei katsojia käy, on se, että kaikki ovat sen jo nähhneet, ja nyt ihmettelevät, mikä siinä on vikana kun ei mene kaupaksi.

Toinen syy voi olla se, että välittäjä ei oikeasti ole tarpeeksi innostunut myymään kotianne. Se heijastuu näytöillä/puheluissa asiakkaiden kanssa. Välittääkö hän teidän tilanteesta?

Itse olen saanut 3-5 asuntoa kuussa myyntiin, ja myynyt kaikki tänä keväänä ekalta-tokalta näytöltä.

Syynä on se, että rakastan työtäni, ja käytän ainutlaatuista myyntistrategiaa, jossa sekä myyjä, että ostaja hymyilevät kaupantekotilaisuudessa! ;)

Mutta se myyntipuheesta...=)

Luulen, että järkevin juttu olii nyt kokeilla toista välittäjää, ja laittaa uutena kohteena nettiin parin viikon kuluttua.

Kyllä asunnon myynnissä 2 viikkoa on jo pitkä aika, silloin tulisi olla jo tarjousta sisällä, jos hinta on kohdallaan. =)

Soittele, autan mielelläni teitä eteenpäin!

p 020753673

Vierailija

Olen myynyt Kirkkonummella, Espoossa, Helsingissä, Vantaalla, Keravalla, Tuusulassa, Järvenpäässä, Riihimäellä, Hyvinkäällä, Ja Porvoossa.

Ota ihmeessä yhteyttä! Teen työni sydämellä, mutta erittäin myyntivoittoisesti.

Vierailija

Ja tottakai pidän myyntipuheen, jos tilaisuus siihen tulee. =))

Se on kuitenkin työtäni.

Kaikkihan täällä puolustavat intohimoaan. ;)

Välittäjä

Vierailija

että näin varmasti on, mutta jos ekalla näytöllä joku tarjoaa pyyntihinnan, on aika todennäköistä, että enemmänkin olisi joku (myös tämä tarjouksen tehnyt hlö) voinut maksaa jos pyyntö olisi ollut korkeampi.

Vierailija

Kyllä asioista on mukavampi puhua kasvotusten.

Kyllä minua kiinnostaisi kovasti nähdä, millainen koti on myytävänä!

020 753 67 35

Kysele numerotiedustelusta mikä firma on kyseessä.

En viitsi täällä mainostaa. =)

Välittäjä

Vierailija

Antakaa hetken olla pois markkinoilta, muutama viikkokin riittää ja vaihtakaa välittäjää! Voi tehota, niin meillä ainakin.

Meillä oli 8 kk asunto myynnissä eräällä isolla firmalla, eivät saaneet mitään aikaiseksi, tuona aikana kävi vain muutama katsoja. Sitten vedimme hetkeksi pois myynnistä ja vaihdoimme välittäjää, eikä mennyt kuin kuin reilu pari viikkoa ja asunto oli myyty. Katsojiakin tuon parin viikon aikana kävi varmaan kymmenkertaisesti tuohon 8:n kuukauteen verrattuna.

Vierailija

kun sitä luulee, että välittäjä tekee jotain muutakin kaupan eteen ko esittelee asuntoa niin en minä ainakaan jaksa välittäjältä alkaa kerjäämään tietoja. Jos ei passaa vastata kysymyksiin niin pitäkööt asuntoa myynnissä. Kaikki kun eivät aina etsi sitä unelmien asuntoa. Sellainen toimiva ja sopiva riittää.

Vierailija

Eli... meillä on talo ollut myynnissä nelisen kuukautta, 4 katsojaa vaan käynyt, ei tarjousta, ei uudelleen katsojia, ei siis mitään kiinnostusta. Hintaakin laskettu kahdesti ja on jo tosi alhaalla.

Kannattaako vetää pois myynnistä hetkeksi, että saadaan tää taas uutena kohteena myyntiin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat