Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihme säheltäjiä nuo 3-5-vuotiaat!

Vierailija

Olen taasen totaalisen väsynyt komentamaan 3- ja 5-vuotiaita lapsiani, jotka vain tappelevat keskenään, huutavat koko ajan, riehuvat, likaavat, ja sotkevat. No, ei kaikki päivät näin toivottomia ole, mutta nyt voimat lopussa. Ja mä en edes ole kotiäiti, vaan käyn töissä. Miten nämä vapaapäivät lasten kanssa ovat näin uuvuttavia. Mikä on mennyt pieleen? Nään tällä hetkellä lapsissa ja kodissa vain työtä, työtä, huutamista ja huutamista. Ihan kaaosta. Ihan kuin Super-Nannyn horron-perheet. Yritän ottaa lapset mukaan kodin askareisiin, mutta siitä tulee niin paljon lisää työtä. Aina jokun kaataa jotain lattialle tai polttaa itsensä liedellä tms. josta tulee mulle vain lisää työtä. Uhkailen rangaistuksilla koko ajan ja kolmas uhkailu yleensä tehoaa, kun olen oikein ilkeä uhkailuissani (esim. laitan pyöräsi piiloon). Mutta haluaisin, että lapset tottelesivat minua ilman uhkailuja. Olen niin stressaantunut....ja koti ihan kaaoksessa. Ehkä menen vain nukkumaan. Antakaa jotain käytännöllisiä neuvoja!

Kommentit (2)

Vierailija

Ap:n kirjoitus on kuin omani, meillä noita vipeltäjiä on kolme, kaikki poikia ja alle kouluikäisiä. Tuntuu ettei mikään mene perille, mitään ei uskota ja riekutaan vaan. Nytkin jäi kamala show kotiin kun lähdin yövuoroon. Totisesti työnteko on joskus lepoa kotioloihin verrattuna.

No onneksi nuo osaavat käyttäytyä myös ihan asiallisestikin ja päivät sujuvat mukavasti, mutta kun sille päälle sattuvat että kaikki menee riehumiseksi ja tappeluksi voisin myydä ne huuto. netissä eniten tarjoavalle:)

Uusimmat

Suosituimmat