Pimeyden voimat on päästetty irti.

Vierailija

Mikään muu ei selitä tätä.

Lordi, Da-Vinci-Koodi, Juudaksen evankeliumi, massiiviset tulipalot, murhat, järjettömät väkivallanteot, lapsensa tappavat äidit, Hamasin vaalivoitto, Iranin ydinase, kyykäärmeet, jotka luikertelevat siellä missä ei pitäisi.

Peto on päästetty irti. Mitään hyvää ei tästä seuraa.

Kommentit (8)

Vierailija

ei ole ollut " lapsiaan tappavia äitejä, murhia, järjettömiä väkivallantekoja" . Puhumattakaan nyt KYYKÄÄRMEISTÄ! Aivan uusia ilmiöitä kaikki!

Vierailija

Lue nämä Jeesuksen sanat:

" Minä olen valo ja olen tullut maailmaan siksi, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen. Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen. Jos joku torjuu minut eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

" Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin" .

" Kaikki ne, jotka Isä minulle antaa, tulevat minun luokseni, ja sitä, joka luokseni tulee, minä en aja pois" Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä" .

" Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. Henki ja morsian sanovat: " Tule!" Joka tämän kuulee, sanokoon: " Tule!" Joka on janoissaan, tulkoon. Joka haluaa, saa lahjaksi elämän vettä. Hän, joka todistaa tämän, sanoo: " Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus! Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa.

Vierailija

Viimeisen 2000 vuoden aikanahan ei mitään läheskään noihin verrattavaa olekaan tapahtunut... ainakaan ristiretkiä, noitavainoja, juutalaisvainoja... Kyllä kyykäärme rattaissa on paljon kauheempaa :D Puhumattakaan jostain da vinci-koodista XD

Vierailija

Et selvästikään ymmärrä raamatusta yhtään mitään. Olet se sama saarnaaja, joka aina laittaa noita raamatun kohtia. Toivon valoa elämääsi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat