Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos exänne soittaa ja haluaisi jutella lasten kanssa, vastaatteko vai annatteko soittaa?

Vierailija

Saako isä olla lasten kanssa jutuissa tapaamispäivien välillä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Isän soitella lapsille. Totta ymmärrän että joskus aikuisten välit kärjistyy erossa todella pitkälle. Mutta pitää myös muistaa ettei näin saa käydä lasten kanssa. Ei lapset saa olla mikään peliväline.! Ja vaikka se mies olisi tehnyt vaikka mitä avioliiton / yhdessäoloaikana. ei lapset saa siitä kärsiä mitä riitoja aikuisilla on ollut. Minä olen yh. Ja mun ex mies on uudelleen naimisissa. Joskus jopa itse soitan sille, että nyt on mennyt liian pitkä aika siitä kun viimeksi lapset on kuullut isästään. Sekin harmittaa.

Vierailija

Voiko joku äiti olla niin julma, ettei anna lastensa isän jutella lastensa kanssa muulloin kuin tapaamispäivinä?

Meillä isä soittelee lapsille päivittäin, ihan ilman mitään sopimuksia. Ja juttelenpa minäkin joskus ex:n kanssa puhelimessa...Taidan olla outo???

Meillä lapset saavat tavatakin isäänsä muulloinkin kuin sopimukseen kirjoitettuina viikonloppuina.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ei anna lapsen puhua miehen kanssa. Koskaan ei vastaa puhelimeen eikä tekstiviesteihin.

Itse ex laittaa viestin: " VOITKO SOITTAA HETI" kun hänellä on asiaa. Ei siis itse tuhlaa rahojaan edes puheluun.

Ja aina asiana on joku näistä:

-" Lähetä rahaa"

-" Haluun lisää elatusmaksua, tai et näe lasta enää koskaan"

-" Tarvitsen lapsenvahtia baarireissun ajaksi"

tosin mieheni ex ei käy baarissa. Mutta hän ei vastaa koskaan puhelimeen, kun mies haluaisi keskellä viikkoa soittaa ja jutella lasten kanssa. Tapaamiset hoituvat kirjaimellisesti. Isä haluaisi kuitenkin silloin tällöin joustoa (lähinnä siis esim tapaisi silloin tällöin useammin, ei koskaan toiseen suuntaan) mutta se ei onnistu.

Vierailija

ei anna lapsen puhua miehen kanssa. Koskaan ei vastaa puhelimeen eikä tekstiviesteihin.

Itse ex laittaa viestin: " VOITKO SOITTAA HETI" kun hänellä on asiaa. Ei siis itse tuhlaa rahojaan edes puheluun.

Ja aina asiana on joku näistä:

-" Lähetä rahaa"

-" Haluun lisää elatusmaksua, tai et näe lasta enää koskaan"

-" Tarvitsen lapsenvahtia baarireissun ajaksi"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat